اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چگنی مطرح کرد:

11 روستای چگنی واحد خبازی دارند

11 روستای چگنی واحد خبازی دارند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چگنی گفت: 11 روستا در شهرستان چگنی دارای واحد خبازی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرچگنی، افشین باباعلی به تعداد واحد های خبازی شهر های سراب دوره و ویسیان اشاره کرد و بیان داشت: 10 واحد خبازی جمعا در شهر های سراب دوره و ویسیان فعالیت دارند که از این تعداد 5 واحد خبازی در سراب دوره و 5 واحد خبازی نیز در ویسیان هستند.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرچگنی, ، , افشین باباعلی,  به تعداد واحد های خبازی شهر های سراب دوره و ویسیان اشاره کرد و بیان داشت: 10 واحد خبازی جمعا در شهر های سراب دوره و ویسیان فعالیت دارند که از این تعداد 5 واحد خبازی در سراب دوره و 5 واحد خبازی نیز در ویسیان هستند.   ,

وی افزود: با توجه به جمعیت پایین شهری در شهر های سراب دوره و ویسیان هیچ گونه مشکلی در خصوص کمبود واحد خبازی در این شهرها وجود ندارد.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چگنی با بیان اینکه 11 روستا در این شهرستان دارای واحد خبازی هستند گفت: روستاهای شوراب، چم دیوان و سبزوار در بخش ویسیان، ناوه کش، میرزاوند کی، کله نی، برکه و تشکن در بخش مرکزی و روستاهای چم پلک، خاطره و سماق در بخش شاهیوند شهرستان چگنی دارای واحد خبازی هستند که از این خبازی ها، واحد خبازی تشکن غیر فعال است.

,

وی تاکید کرد: با درخواست شخص متقاضی استقرار واحد خبازی و تاییدیه اهالی روستا، شورا و دهیار و همچنین تاییدیه بخشداری مربوطه در خصوص نیاز اهالی روستا به استقرار واحد خبازی، مجوز خبازی آزاد پز برای روستاها صادر می شود.

,

باباعلی یادآور شد: یکی از بهترین واحد های خبازی سطح شهرستان چگنی و حتی استان لرستان واحد خبازی احمدی در شهر ویسیان است که کیفیت نان این واحد خبازی باعث شده تقدیرنامه هایی را دریافت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه