اخبار داغ

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

هاشمی رفسنجانی نمونه‌ ای کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی بود

هاشمی رفسنجانی نمونه‌ ای کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی بود
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نمونه‌ ای کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود به نحوی که سال ها زندان و تحمل شکنجه های ساواک و مقاومت و آن گاه مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگ های درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آوای ترکمن، حجت الاسلام کوهستانی با تسلیت رحلت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به ابعاد شخصیتی و اخلاقی این مجاهد نستوه اظهار داشت: هاشمی از شاگردان خاص امام خمینی (ره) و از مبارزان ا نقلاب اسلامی و بعد از انقلاب نیز از یاران باوفا و مورد اعتماد امام راحل و یار و همسنگر مقام معظم رهبری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی با اشاره به نقش رییس مجمع تشخصی مصلحت نظام در مبارزه با طاغوت افزود: هاشمی در مبارزه با طاغوت نقش مهمی داشت که مورد توجه امام راحل قرار گرفت لذا در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری ا سلامی نقش کلیدی داشت و بعد از شهادت شهید چمران به دستور امام خمینی (ره) وارد عرصه فرماندهی جنگ شد.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی نمونه‌ ای کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود به نحوی که سال ها زندان و تحمل شکنجه های ساواک و مقاومت و آن گاه مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگ های درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: هاشمی به فرموده پیام رهبری رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و یار انقلاب بود و نام او همراه انقلاب اسلامی تا انقلاب حضرت مهدی (عج) به نیکی و ماندگار یاد خواهد شد.

,

وی در ادامه ارتحال یار نستوه و انقلابی امام خمینی (ره) و رهبری ، را به پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و خانواده محترم آن مرحوم و عموم مردم شریف و ولایتمدار تسلیت عرض کرد و برای ایشان مغفرت ، رحمت و غفران از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه