اخبار داغ

شکاف در اردوگاه اصلاح طلبان ایلام در آستانه انتخابات

شکاف در اردوگاه اصلاح طلبان ایلام در آستانه انتخابات
در حالی که جابجایی ها در سطح استان ایلام در آستانه انتخابات سال 96 به اوج خود رسیده اما خبرهایی منتشر شده است که نشان از شکاف میان اردوگاه اصلاح طلبان در استان ایلام ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار؛ تغییر و تحولات در هر دستگاهی و برای هر مسئولی امری طبیعی است که به طور معمول بعد  از یک مدت کاری دستخوش تغییرات می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

اما با توجه به زمان تغییر دولت ها به طور معمول مسئولان تا بعد از پایان دولت تغییری نمی کنند و اگر چه هم تغییراتی صورت گیرد بسیار کم و محدودی صورت می گیرد.

,

در همین راستا و در استان ایلام هر چه زمان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نزدیک تر می شود دامنه تغییرات مدیریتی نیز به اوج خود می رسد.

,

در حال حاضر هفت فرمانداری استان ایلام تاکنون با تغییر مواجه شده اند و در این میان برخی فرمانداران جابجا و به شهرستان دیگری مشغول به فعالیت شده و برخی دیگر نیز در سمت های دیگر هستند.

,

در این راستا تنها سه فرمانداری دیگر استان ایلام شامل آبدانان، مهران و بدره کماکان با همان فرمانداران به کار خود ادامه می دهند؛ اگر چه در روزهای گذشته در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استان ایلام بحث هایی در خصوص تغییر فرمانداری مهران شده بود.

,

شکاف در اردوگاه اصلاح طلبان ایلام

, شکاف در اردوگاه اصلاح طلبان ایلام,

اما از طرف دیگر در حالی که این جابجایی در سطح استان ایلام در آستانه انتخابات سال 96 به اوج خود رسیده اما خبرهایی منتشر می شود که نشان از شکاف میان اردوگاه اصلاح طلبان در استان ایلام ادامه دارد.

,

در همین راستا  "مریم شادیوند"، معاون فرمانداری دره شهر در روزهای گذشته از سمت خود استعفا کرد؛ استعفایی که نشان از همان شکاف میان اصلاح طلبان در آستانه انتخابات دارد.

,

شادیوند که سال 93 با حکم استاندار ایلام بعنوان اولین فرماندار زن غرب کشور در دره شهر بکار گیری شد به دلیل مخالفت نماینده سابق حوزه انتخابیه جنوب استان و برخی فشارهای دیگر بعد از 9 ماه جای خود را به خیراله گراوند داد.

,

همچنین بهمن ماه 93 نیز مجددا وی با حکم استاندار ایلام بعنوان اولین معاون فرمانداری استان منصوب شد، که به دلیل آنچه فشارهای معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام برای تغییر وی گفته شده مجبور به استعفا شد.

,

استعفای ناگهانی مریم شادیوند که بعنوان معدود نیروی زن فعال اصلاح طلب بارها با سخنرانیهای خود از این جناح طرفداری کرده نشان می دهد، در آستانه انتخابات اصلاح طلبان به نیروهای خود نیز رحم نخواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه