اخبار داغ

نامه رسمی به آلانیا اسپور

سجاد شهباززاده درخواست جدایی کرد

سجاد شهباززاده درخواست جدایی کرد
مهاجم ایرانی آلانیا برای جدایی از این تیم درخواست جدایی کرد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد شهباززاده که اول فصل از باشگاه استقلال به آلانیا پیوسته بود با توجه به شرایطی که در این باشگاه دارد درخواست جدایی خود را تحویل مدیران این باشگاه داد. سجاد شهباززاده در نیم فصل حضورش در آلانیا اسپور کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد اما بازی پایانی نیم فصل اول او با زدن اولین گلش در سوپرلیگ ترکیه همراه بود، بازی‌ای که در آن موفق شد در شکست 5 بر یک آلانیا اسپور برابر گالاتاسرای با یک ضربه سر دیدنی تک گل تیمش را به ثمر برساند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سجاد شهباززاده که اول فصل از باشگاه استقلال به آلانیا پیوسته بود با توجه به شرایطی که در این باشگاه دارد درخواست جدایی خود را تحویل مدیران این باشگاه داد. سجاد شهباززاده در نیم فصل حضورش در آلانیا اسپور کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد اما بازی پایانی نیم فصل اول او با زدن اولین گلش در سوپرلیگ ترکیه همراه بود، بازی‌ای که در آن موفق شد در شکست 5 بر یک آلانیا اسپور برابر گالاتاسرای با یک ضربه سر دیدنی تک گل تیمش را به ثمر برساند. , ,


آنچه که مسلم است سجاد شهباززاده از بین پیشنهادهایی که از خارج از کشور و استقلال به دستش رسیده باید یک انتخاب بزرگ برای آینده فوتبالش داشته باشد و البته هر تصمیمی که او بگیرد باید با موافقت آلانیااسپور همراه باشد. 

,
, آنچه که مسلم است سجاد شهباززاده از بین پیشنهادهایی که از خارج از کشور و استقلال به دستش رسیده باید یک انتخاب بزرگ برای آینده فوتبالش داشته باشد و البته هر تصمیمی که او بگیرد باید با موافقت آلانیااسپور همراه باشد. ,


استقلالی‌ها که به شدت به دنبال برگرداندن شهباززاده به ایران هستند، حالا باید جدی‌تر از گذشته مذاکرات خود را با این مهاجم گلزن ادامه بدهند تا بتوانند این بازیکن را در نیم فصل دوم آبی‌پوش کنند. در صورتی که شهباززاده تصمیم بگیرد به جمع استقلالی‌ها اضافه شود، در نیم فصل دوم پیراهن شماره 10 این تیم را برتن خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

,
, استقلالی‌ها که به شدت به دنبال برگرداندن شهباززاده به ایران هستند، حالا باید جدی‌تر از گذشته مذاکرات خود را با این مهاجم گلزن ادامه بدهند تا بتوانند این بازیکن را در نیم فصل دوم آبی‌پوش کنند. در صورتی که شهباززاده تصمیم بگیرد به جمع استقلالی‌ها اضافه شود، در نیم فصل دوم پیراهن شماره 10 این تیم را برتن خواهد کرد.

انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه