اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

عملکرد دولت در حوزه درمان قابل قبول است/دولت به خوبی از هدفمندی یارانه‌ها در طرح تحول سلامت استفاده کرد

عملکرد دولت در حوزه درمان قابل قبول است/دولت به خوبی از هدفمندی یارانه‌ها در طرح تحول سلامت استفاده کرد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت در بحث درمان مردم، کارهای بزرگی انجام داده که اجرای طرح تحول سلامت از ماندگارترین کارهای دولت کنونی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،سیدموسی خادمی در آئین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد به وظایف سخت و طاقت فرسای این دستگاه اجرایی در کشور و استان اشاره داشت و گفت:تفاوت این دانشگاه با دیگر دانشگاه‌ها تنها کارهای علمی و پزشکی و همچنین تحقیقاتی است اما در دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر این کارها باید کار اجرایی سنگین هم انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر, بویرخبر, .,

عملکرد قابل قبول دولت در حوزه درمان

, عملکرد قابل قبول دولت در حوزه درمان, عملکرد قابل قبول دولت در حوزه درمان,

وی به مبحث مهم و یژه نظام سلامت در دولت یازدهم اشاره داشت و افزود: دولت در بحث درمان مردم، کارهای بزرگی انجام داده که اجرای طرح تحول سلامت از ماندگارترین کارهای دولت کنونی به شمار می‌رود.

, .,

استاندار با تأکید بر اینکه دولت مبحث مهم هدفمندی با مسئله مهم درمان ادغام و از این موضوع به نحوه خوبی بهره برده است، گفت: استفاده از یارانه‌ها برای کمک به درمان کم‌هزینه‌تر مردم از کارهای بزرگ این دولت به شمار می‌رود.

, .,

خادمی با اشاره به این موضوع که در گذشته از هر هزار نفر بیمار در حدود 40 نفر به دیگر استان‌ها برای معالجه مراجعه می‌کردند، تصریح کرد: با اجرای طرح تحول سلامت این عدد به 13 نفر در هزار نفر رسیده است.

,

مردم نباید غیر درد بیماری با دردی دیگری مبارزه کنند

, مردم نباید غیر درد بیماری با دردی دیگری مبارزه کنند, مردم نباید غیر درد بیماری با دردی دیگری مبارزه کنند,

وی با بیان اینکه در گذشته بسیاری از مردم استان علاوه بر درد خود که به آن مبتلا بودند با مشکلات دیگری نیز روبه رو می شدند، تصریح کرد: با اجرای طرح تحول سلامت دیگر بیماران و همراهان آن‌ها مجبور نیستند در بلوارهای سایر شهرها علاوه بر بیماری با سایر مشکلات نیز مبارزه کنند.

, .,

ایلامی رضایت خاطر مردم را به خود جلب کند

, ایلامی رضایت خاطر مردم را به خود جلب کند, ایلامی رضایت خاطر مردم را به خود جلب کند,

استاندار با بیان اینکه مردم فقط باید درد بیماری داشته باشند نه چیز دیگری، تصریح کرد: آنچه که باید برای مدیریت جدید اهمیت داشته باشد رضایت خاطر مردم است.

, .,

خادمی در ادامه با قدردانی از مدیرسابق دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:دکتر چمن خدمات خوبی به استان  ارائه کرد و خلاقیت‌ها و ابتکارات خوبی از سوی این مدیر در طول خدمت خود شاهد بودیم.

, .,

چمن خودش را هزینه کرد

, چمن خودش را هزینه کرد, چمن خودش را هزینه کرد,

وی ادامه داد: در این راه شاید برخی اقدامات به مذاق برخی افراد هم خوش نیامد که رئیس سابق دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد هزینه آن را داد.

, .,

استاندار در ادامه با تاکید بر این که این استان محروم و مردم آن مستضعف هستند،خاطر نشان کرد: از قائم‌مقام وزیر می‌خواهیم تا نسبت به این استان محروم توجه بیشتری داشته باشند.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه