اخبار داغ

بن بست در مسیر طالقانیزاسیون هاشمی

بن بست در مسیر طالقانیزاسیون هاشمی
وقتی در شهریورماه سال 58 ابوذر زمان دارفانی را وداع گفت، گویا عده ای فرصتی یافته بودند تا بر شیپور تفرقه بدمند. 7ماه بیشتر از عمر انقلاب مردم ایران نمی گذشت؛ مرحوم طالقانی رئیس شورای انقلاب، اولین امام جمعه تهران و عضو مجلس خبرگان بود و ظاهرا همین عناوین بهانه ای شده بود تا منافقین و مجاهدین خلق با ایجاد موج فتنه، کار نظام را یکسره بدانند! ولیکن با درایت امام روح الله نقشه آن ها بر آب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رضائی فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت: وقتی در شهریورماه سال 58 ابوذر زمان دارفانی را وداع گفت، گویا عده ای فرصتی یافته بودند تا بر شیپور تفرقه بدمند. 7ماه بیشتر از عمر انقلاب مردم ایران نمی گذشت؛ مرحوم طالقانی رئیس شورای انقلاب، اولین امام جمعه تهران و عضو مجلس خبرگان بود و ظاهرا همین عناوین بهانه ای شده بود تا منافقین و مجاهدین خلق با ایجاد موج فتنه، کار نظام را یکسره بدانند! ولیکن با درایت امام روح الله نقشه آن ها بر آب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما در دیماه سال 95 گویا تاریخ تکرار می شود. درگذشت ناگهانی آقای هاشمی به قدری غافلگیرکننده بود که امت حزب الله را در بهت و حزن و اندوه فرو برد و منافقین را در خواب فتنه جدید! تا اینکه در اندک زمان، دست به دامن شایعاتی شدند بلکه بتوانند مدلی برای فوت آیت الله دست و پا کنند!

,

در همین حین شبکه های بیگانه همچون بی بی سی، سی ان ان، صدای آمریکا، رادیو اسرائیل، شبکه من و تو و... ضمن تحریک مخاطبین، سعی در القای شکاف حاکمیتی داشته و در این چند روز، فقدان هاشمی را ضربه ای بر انقلاب و نظام دانستند و اصلاح طلبان را یتیم این ماجرا... تا جایی که خبرگزاری آسوشیتدپرس اینگونه می نویسد: "آیت الله خمینی گفته بود تا زمانی که هاشمی زنده است، انقلاب زنده خواهد بود"

,

بگذریم؛ حضور پرشکوه و بزرگوارانه مردم انقلابی ما در بدرقه یار دیرین امام و همرزم مقام معظم رهبری، باز هم مصداقی شد بر "یدالله مع الجماعه" تا ضمن اقتدا به ولی امر مسلمین، جلوه ای از اتحاد ملی خود را به رخ جهانیان بکشند. تا آنجا که اعتراف به این اتحاد و یکدلی توسط همان رسانه های معلوم الحال، برگ تاییدی شد بر نقش ملت انقلابی ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی.

, بگذریم؛ حضور پرشکوه و بزرگوارانه مردم انقلابی ما در بدرقه یار دیرین امام و همرزم مقام معظم رهبری، باز هم مصداقی شد بر "یدالله مع الجماعه" تا ضمن اقتدا به ولی امر مسلمین، جلوه ای از اتحاد ملی خود را به رخ جهانیان بکشند. تا آنجا که اعتراف به این اتحاد و یکدلی توسط همان رسانه های معلوم الحال، برگ تاییدی شد بر نقش ملت انقلابی ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی. ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه