اخبار داغ

در اقدامی عجیب صورت گرفت؛

درخواست ١٠٠ میلیونی اعتبارات یک روستا برای تامین هزینه های جاری فرمانداری ورامین+سند

درخواست ١٠٠ میلیونی اعتبارات یک روستا برای تامین هزینه های جاری فرمانداری ورامین+سند
معلوم نیست فرمانداری بر اساس چه قانون، ملاک و معیاری از بخشدار خواسته که 100 میلیون از بودجه روستاهای محروم در اختیار فرمانداری قرار دهد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان ورامین در نامه ای عجیب از بخشدار مرکزی خواسته تا مبلغ 100 میلیون تومان بابت هزینه های جاری فرمانداری در وجه فردی به نام کوروش سلیمان تبار واریز نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,

 

,

طبق سند موجود بخشدار مرکزی نیز ذیل این نامه خطاب به دهیار یکی از روستاها اعلام داشته که " پیرو مذاکره آقای کارخانه معاونت محترم امور فنی و عمرانی فرمانداری با جنابعالی و 2 تن از اعضای شورا در خصوص در اختیار قرار دادن مبلغ از ارزش افزوده جهت هزینه های ..."

,

 

,

بر این اساس معلوم نیست فرمانداری بر اساس چه قانون، ملاک و معیاری از بخشدار خواسته که 100  میلیون از بودجه روستاهای محروم در اختیار فرمانداری قرار دهد.

,

 

,

همچنین براساس اسناد موجود که در اختیار دانا قرار دارد قرار است در مراحل بعدی نیز مبالغی از همین طریق در اختیار فرمانداری قرار گیرد.

,

 

,

در این باره لازم به ذکر است که چندی پیش نیز محمد رضا یوسفی فرماندار ورامین، در مراسم معارفه خود گفته بود: «من اهل شیشلیگ و کباب هستم و شفاف هم می گویم که با نان و پنیر نمی توانم کار کنم، از ماشین خوب سوار شدن هم ترسی ندارم.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه