اخبار داغ

پلمپ 2 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در فامنین

پلمپ 2 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در فامنین
کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت فامنین، گفت: 2 مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و رستوران و 3 مرکز عرضه قلیان در توسط بازرسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت تعطیل و پلمپ گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، مهندس مهدی مرادی، گفت: 2 مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و  رستوران و 3 مرکز عرضه قلیان  در توسط  بازرسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت تعطیل و پلمپ گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

مسئول واحد بهداشت محیط ستاد مرکز بهداشت شهرستان در این باره گفت : تعدادی از متصدیان عرضه موادغذایی و قلیان مبادرت به استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته و عدم رعایت نظافت و اصول بهداشت محیط نموده بودند که با درایت و تیز بینی بازرسان بهداشت محیط و بازدید های ضربتی عصر و شب از ادامه فعالیت های آنها جلوگیری بعمل آمد و پلمپ شدند.

,

مهندس مرادی  افزود : بسیاری  از  جوانان  بدلیل  عدم  آگاهی  از  مضرات  استعمال  قلیان  ، صرفا" بصورت تفریحی  از  قلیان  استفاده  می نمایند ، در صورتیکه  طبق  تحقیقات  بعمل  آمده  وجود 400 نوع  ماده  سرطانزا  و سمی  در تنباکو ی  قلیان  اثبات گردیده است .

,

همچنین خاطرنشان کرد که  متاسفانه  اطرافیان  افرادی  که  از  قلیان  استفاده  می  نمایند  بصورت  ناعادلانه  در  معرض  دود تحمیلی  قرار می گیرند که ضمن تهدید سلامتی این افراد موجب شکایت در این زمینه نیز می گردد. 

,

وی ادامه داد: به کلیه متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اعلام می نماییم در استفاده از مواد اولیه نهایت دقت را داشته باشند تا سلامت هیچ یک از مصرف کنندگان به خطر نیفتد ، در غیر اینصورت علاوه بر اینکه پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال می گردد  از ادامه فعالیت آنها نیز ممانعت بعمل خواهد آمد.

,

مرادی یاد آورشد که شماره  تلفن  190 بصورت  تمام  وقت  جهت  دریافت  شکایات  بهداشتی  در اختیار  شهروند ان محترم قرار دارد که در صورت  وجود هرگونه  شکایت در این زمینه در اسرع وقت  بازرسین بهداشت  محیط  به موضوع رسیدگی خواهند نمود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه