اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زابل:

طرح تحول سلامت باعث خدمت رسانی بیشتر به محرومین شده است/ پیش بینی ۱۲ طرح عمرانی، در حاشیه شهر زابل

طرح تحول سلامت باعث خدمت رسانی بیشتر به محرومین شده است/ پیش بینی ۱۲ طرح عمرانی، در حاشیه شهر زابل
رئیس مرکز بهداشت شهرستان زابل عنوان کرد: در طی سال های اخیر، طرح تحول سلامت باعث خدمت رسانی بیشتر به محرومین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق رودباری در گفتگو با اوشیدا ابراز داشت: در حال حاضر پروژه های زیادی در نقاط روستایی و شهری شهرستان زابل در راستای طرح تحول سلامت در حال ساخت است که به تدریج تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: تعداد ۱۲ طرح عمرانی نیز شامل ۱۰ پایگاه بهداشتی و دو واحد مرکز خدمات جامع سلامت در حاشیه شهر زابل جهت خدمات بیشتر به اهالی این نقاط پیش بینی شده که شماری از این پایگاه ها و مراکز به صورت خرید ساختمان انجام و خدمات بهداشتی و درمانی در آن شروع شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زابل خاطرنشان کرد: برای تعدادی از پروژه ها نیز زمین ملکی خریداری شده و سه قطعه زمین نیز توسط خیرین سلامت سیستانی به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است.

رودباری در این راستا تصریح کرد: ساخت این طرح ها توسط واحد فنی معاونت توسعه شروع خواهد شد و نگاه ویژه وزیر بهداشت به حاشیه شهر با ارایه خدمت به مردم محروم عملی شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زابل ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان زابل به غیر از موارد فوق الذکر شده چهار مرکز خدمات جامع سلامت و ۶ خانه بهداشت در نقاط روستایی وشهری در حال ساخت می باشد.

وی در پایان گفت: پنج پروژه بیمارستانی نیز شامل مرکز تنفسی، مرکز درمان بیماران سل، کلینیک تخصصی، بلوک زایمانی و مرکز سوختگی نیز در حوزه درمان در حال تکمیل می باشد و مرکز سوختگی و ترمیمی امام حسین (ع) نیز توسط وزیر بهداشت به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه