اخبار داغ

فرجامی رئیس جدید بیمارستان اهر شد

فرجامی رئیس جدید بیمارستان اهر شد
با حضور فرماندار، امام‌جمعه موقت و تعدادی از مسئولین شهرستانی، رئیس جدید بیمارستان اهر معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال، صبح امروز و طی مراسمی، رئیس جدید بیمارستان اهر معرفی شد. در این مراسم، دکتر علی نیرپور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر، ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از بزرگ‌مردان انقلاب اسلامی بود که با مبارزات و ایستادگی‌های مثال‌زدنی خود نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت که نبود وی امروز فقدان بزرگی برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

, ,

وی با بیا ن اینکه شهرستان اهر به‌عنوان مرکز منطقه ارسباران محسوب می‌شود گفت: به همین منوال اکثر بیماران از شهرستان‌های این منطقه (هریس، ورزقان، کلیبر، هوراند و حتی خدآفرین) به بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان مراجعه می‌کنند به‌طوری‌که این مرکز به نیم میلیون نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

,

نیرپور ضمن تشکر از دکتر قره‌باغی رئیس سابق بیمارستان، برای دکتر فرجامی رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر آرزوی موفقیت کرد.

,

 

,

, ,

سید محمد عابدی فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ضایعه‌ای بزرگ برای نظام اتفاق افتاده همان‌طوری که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر چنین کسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دیگر سراغ ندارم.

,

عابدی به برنامه دولت تدبیر و امید برای نظام سلامت اشاره کرد و گفت: دغدغه سلامت از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید بوده و خوشبختانه تدابیر خوبی با یک وزیر خوش‌نام داشته که نمونه آن طرح تحول نظام سلامت کشور بوده است.

,

فرماندار شهرستان اهر نیز ضمن تشکر از رئیس سابق بیمارستان، برای رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر آرزوی موفقیت کرد.

,

 

,

, ,

امین فرجامی رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر در این مراسم اظهار داشت: با توجه به علاقه و امیدواری که به بهبود شرایط، ارتقاء سطح کیفی مجموعه و با توجه به مشکلات و ناهماهنگی‌هایی که گاها گریبان گیر سیستم هست با اشراف به همه مسائل تصمیم به پذیرش این مسئولیت گرفتم امیدواریم با همراهی همه مسئولین، پزشکان و کارکنان بتوانیم گام بلندی در جهت پیشرفت مجموعه برداریم.

,

در پایان این مراسم حکم دکتر امین فرجامی رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر توسط فرماندار این شهرستان به وی اعطا شد.

,

دکتر امین فرجامی متخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و دارای ۱۲ سال سابقه درزمینهٔ پزشکی و درمانی در بیمارستان و دانشگاه می‌باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه