اخبار داغ

حاشیه های اولین کنفرانس خبری ترامپ:

رئیس جمهور منتخب آمریکا به خبر نگار سی ان ان اجازه طرح سوال نداد/خطاب ترامپ به خبر نگار سی ان ان: اخبار شما دروغ است

رئیس جمهور منتخب آمریکا به خبر نگار سی ان ان اجازه طرح سوال نداد/خطاب ترامپ به خبر نگار سی ان ان: اخبار شما دروغ است
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حاضر به شنیدن سوال خبرنگار سی ان ان نشد. وی این شبکه خبری را به پخش اخبار دروغ متهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ اولین کنفرانس خبری دونالد ترامپ بعد از پیروزی در انتخابات، روز چهار شنبه در نیویورک برگزار گردید؛ ترامپ در این کنفرانس خبری با قطع سخنان خبرنگار سی ان ان به او فرصت طرح سوال نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز, ؛ اولین کنفرانس خبری دونالد ترامپ بعد از پیروزی در انتخابات، روز چهار شنبه در نیویورک برگزار گردید؛ ترامپ در این کنفرانس خبری با قطع سخنان خبرنگار سی ان ان به او فرصت طرح سوال نداد.,


هنگامی که خبرنگار سی ان ان تلاش کرد دوباره سوالش را مطرح کند از او خواست بنشیند و ساکت باشد.

,
,


ولی خبرنگار سی ان ان اصرار داشت که سوالش را از ترامپ بپرسد که ترامپ به خبرنگار دیگری اشاره کرد و گفت: این شخص می خواهد سوالش را بپرسد. این قدر گستاخ مباش من به تو اجازه سوال نمی دهم. خبرهای شما دروغ است.

,
,


روز سه شنبه، رسانه های آمریکایی از جمله سی ان ان گزارش دادند: روسیه اطلاعات ویژه ای از زندگی شخصی ترامپ در اختیار دارد اما ترامپ این اخبار را تکذیب کرد.

,
,


بنا بر گزارش سی ان ان، علاوه بر اطلاعات مسائل مالی رئیس جمهور منتخب آمریکا، مسکو، یک سند 35 صفحه ای، حاوی اطلاعات زندگی شخصی دونالد ترامپ و همسرش در اختیار دارد.
کرملین روز چهار شنبه این اخبار را تکذیب کرد.

,
,
,


منبع: اسکای نیوز عربی

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه