اخبار داغ

مغازه ای در روستای قوزلوی ملکان که کلیدش دست همه است

مغازه ای در روستای قوزلوی ملکان که کلیدش دست همه است
صفاو صمیمیت و صداقت مردم روستای قوزلو از توابع شهرستان ملکان در حدی است که باعث شده صاحب مغازه کلید مغازه را در اختیار ۱۵۰خانوار آن قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان ، حسین لطفی صاحب مغازه خواروبار فروشی  افزود: با توجه به اینکه در اغلب موارد در مغازه حضور ندارم و مردم روستا هر زمان هر چیزی لازم داشته باشند، خودشان موارد مورد نیاز خود را از مغازه برداشته و هزینه آن را در صندوق می گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار ملکان,

لطفی گفت: کسانی را هم که پول به همراه نداشته باشند، لیست کالاهای خریداری شده را می نویسند و پس از چند روز هزینه آن را می پردازند.

,

وی در توصیه به سایر روستاها برای ایجاد مغازه این چنینی اظهار اشت: مردم می توانند با حفظ وحدت، همدلی و اتحاد مغازه های اینچنی را ایجاد کرده و استفاده نمایند.

,

علی رحیم زاده’ دهیار روستای قوزلو گفت:این روستا حدود ۴۶۰ نفر جمعیت دارد و یکی از امن ترین روستاهای شهرستان ملکان و بخش لیلان به شمار می رود

,

وی افزود : تاکنون در این روستا هیچ سرقت و یا خلافی اتفاق نیفتاده است و اتحاد و همدلی بین مردم و اهالی به حدی است که مردم وسایل موردنیاز خود را از این مغازه بدون حضور صاحب اصلی مغازه و با در دست داشتن کلیدی از آن مغازه برداشته و تامین می کنند.

,

, , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه