اخبار داغ

توقیف 5385 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در نهاوند/ بیش از 35 هزار تماس با مرکز 110

توقیف 5385 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در نهاوند/ بیش از 35 هزار تماس با مرکز 110
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری 5385 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در شهرستان نهاوند توقیف شدند که تعدادی از این وسایل نقلیه توسط صاحبان آن‌ها ترخیص شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: نیروی انتظامی به اصحاب رسانه به چشم همکار نگاه می‌کند و امیدواریم شما هم یاری گر خوبی برای ما در نیروی انتظامی باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی بابیان اینکه مشارکت مردم سرمایه عظیمی برای نیروی انتظامی است، اظهار داشت: نقش مردم و رسانه‌ها در موفقیت‌های نیروی انتظامی بسیار مهم و اثرگذار است و مشارکت این دو بخش با یکدیگر باعث ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه می‌شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: وظیفه مجموعه ناجا حفظ امنیت در سطح جامعه و آگاهی بخشی به مردم برای جلوگیری از وقوع جرم است که در این زمینه تلاش مجموعه رسانه‌ها نیز اثربخش است.

,

وی در ادامه به مشکلاتی که در فضای مجازی به وجود می آید اشاره کرد و گفت: متأسفانه عامل بروز مشکل و وقوع جرم در فضای مجازی بی‌توجهی شهروندان ما به هشدارهای نیروی انتظامی و مخصوصاً پلیس فتا در این زمینه است.

,

ملکی اظهار داشت: بیشتر مشکلاتی که در شهرستان نهاوند در مورداستفاده از فضای مجازی به وجود آمده است چند مورد مربوط به کلاه‌برداری و اغلب به مسائل حیثیتی و مزاحمت‌ها مربوط می‌شود که در این زمینه خانواده‌ها و افرادی که از فضای مجازی استفاده می‌کنند باید نسبت به خطرات این فضا آگاهی لازم را کسب کنند و به هشدارهای پلیس توجه کنند.

,

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: درخواستی که از شهروندان داریم این است که به تماس‌هایی که به شهروندان اعلام می‌کند در مسابقات برنده‌شده‌اید توجه نکنند و اطلاعات بانکی خود را در اختیار این‌گونه افراد قرار ندهند.

,

 وی بیان داشت: در فضای مجازی هم درخواستی دیگری که از شهروندان داریم این است که عکس‌های خانوادگی و دوستانه را در این فضا منتشر نکنند و این تصاویر را در معرض دید افراد سودجو قرار ندهند و بیشتر مراقب باشند.

,

ملکی در ادامه گفت: خوشبختانه مرکز 110 شهرستان نهاوند به‌صورت 24 ساعته آماده دریافت تماس‌های شما است و همشهریان می‌توانند هر مورد مشکوکی را به این سامانه منتقل کنند.

,

وی به آمار تماس‌های مردم با مرکز 110 نهاوند اشاره کرد و اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری تعداد 35623 مورد تماس از طرف همشهریان با سامانه 110 نهاوند برقرارشده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در بخش پایانی این نشست خبری آمار عملکرد 9 ماهه نیروی انتظامی نهاوند را منتشر کرد که بر این اساس میزان انواع سرقت در نهاوند 28 درصد کاهش‌یافته است.

,

وی افزود: در این مدت ۲۲ درصد افزایش کشف کالاهای قاچاق که بیشتر آن مواد خوراکی و مابقی پتو و لوازم صوتی و تصویری بودند را داشتیم که ارزش ریالی آن‌ها معادل 716 میلیون تومان است.

,

ملکی گفت: درزمینهٔ مبارزه با مواد مخدر نیز ۵۸ درصد افزایش کشف مواد مخدر و افزایش ۲۱ درصدی دستگیری افراد خرده‌فروش را داشته‌ایم که این طرح همچنان جز اولویت‌های نیروی انتظامی است.

,

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند اظهار داشت: در بخش برخورد با وسایل نقلیه متخلف، در 9 ماهه ابتدایی سال جاری 5385 خودرو و موتورسیکلت متخلف که شامل مزاحمت‌های خیابانی و صوتی بوده‌اند را توقیف کردیم که البته صاحبان تعدادی از آن‌ها وسایل نقلیه خود را ترخیص کردند.

,

وی افزود: متأسفانه در بخش نزاع‌های فردی در شهرستان نهاوند باید همه دستگاه‌ها فرهنگ‌سازی کنند چون در این بخش ۴۸ درصد افزایش نزاع فردی را داشته‌ایم.

,

ملکی گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان نهاوند سرقت مسلحانه و قتل کشف نشده‌ای نداشتیم و در این زمینه وضعیت مناسبی داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه