اخبار داغ

امام جمعه شهرستان فردیس:

نمایش وحدت و یک پارچگی مردم در مراسم ارتحال هاشمی رفسنجانی/ انقلاب به راه خود ادامه می دهد

نمایش وحدت و یک پارچگی مردم در مراسم ارتحال هاشمی رفسنجانی/ انقلاب به راه خود ادامه می دهد
حجت الاسلام ایمانی: به تعبیر حضرت آیت الله خامنه ای فردی با اطمینان مانند هاشمی رفسنجانی نیست که مشاور وی باشد، اما این بدان معنا نیست که اگر هاشمی رفسنجانی از انقلاب رفت،انقلاب به راه خود ادامه ندهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه شهرستان فردیس در حاشیه مراسم‌ ارتحال آیت الله رفسنجانی که عصر چهارشنبه ۲۲ دی ماه در مسجد صاحب الزمان شهرستان فردیس برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار  فردیسان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای کشور و انقلاب یک پایه ی استوار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی با بیان این که حضور این شخصیت ها در کشور، انقلاب را محکم تر و اساسی تر می کند، ادامه داد:امام خمینی(ره) انقلاب را در میان مردم نهادینه کرد و حضور این افراد کار انقلاب را تسهیل می کند اما مردم راه خود را پیدا کرده اند و مسیر انقلاب را با اقتدار ادامه خواهند داد.

,

علی اکبر ایمانی نبود هاشمی رفسنجانی را ضایعه ی بزرگی دانست و بیان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای رابطه ای نزدیک با ایت الله هاشمی رفسنجانی داشت و به تعبیر حضرت ایت الله خامنه ای فردی با اطمینان مانند هاشمی رفسنجانی نیست که مشاور وی باشد، اما این بدان معنا نیست که اگر هاشمی رفسنجانی از انقلاب رفت،انقلاب به راه خود ادامه ندهد.

,

وی با اشاره به سخنان ایت الله هاشمی رفسنجانی که رهبری همیشه رهبر است و ما رهروییم افزود: انقلاب اسلامی یک پرچم ایستاده و بر افراشته به نام مقام معظم رهبری دارد و مردم پشت سر رهبری حرکت می کنند.

,

ایمانی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری که اگر اصلاحات در انقلاب نباشد،انقلاب مانند آب راکد می شود،تصریح کرد:بحث اصلاحات مختص به یک جبهه نیست و نباید اصلاح طلبی را جدای از اصول گرایی بدانیم.

,

وی در ادامه اضافه کرد: طبق سخنان رهبری یک انسان عاقل اصول گرای اصلاح طلب است و کسی که به آرمان های انقلاب پایبند باشد و در این مسیر خود را همگام با روشنگری به روز کند و پاسخگوی نیازهای جامعه کشور باشد فردی کامل است.

,

امام جمعه ی شهرستان فردیس با بیان این که نمی شود هاشمی رفسنجانی را تنها به جبهه ی اصلاحات مربوط دانست،خاطر نشان کرد: هاشمی رفسنجانی شخصیتی فراتر از این مرز بندی ها داشت و متعلق به تمام اقشار جامعه اعم از جبهه ی اصول گرا و اصلاح طلب بود.

,

وی در پایان با بیان این که ارتحال هاشمی رفسنجانی سبب وحدت و یکپارچگی مردم بود،خاطر نشان کرد:حضور با شکوه مردم در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان دهنده ی این بود که وی مختص جبهه ی اصلاحات نبود چرا که بخش عظیمی از جمعیت شرکت کننده در ارتحال ایشان اصولگرایان انقلاب بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه