اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار خبر داد:

پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در شهرستان بهار آغاز شد

پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در شهرستان بهار آغاز شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از آغاز پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهارانه، هوشنگ کرمی گفت: بهمن ماه سال ۱۳۹۲ با پیگیری وزارت جهادکشاورزی و نیروی انتظامی دستورالعمل اجرایی این طرح ملی مورد تقاضای کشاورزان توسط پلیس راهور جهت اجرا ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

وی در مورد اهداف این طرح اظهار کرد: هدف از شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی جلوگیری از تردد غیر مجاز ، کاهش احتمال تصادف و خطرات ناشی از آن، ایجاد مکانیسمی جهت بیمه نمودن این ماشینها، جلوگیری از فروش غیر قانونی ، سرقت و قاچاق، مشخص شدن مالکان قانونی و ایجاد فضا و زیر ساخت جهت به رهن بردن ماشین آلات جهت استفاده از تسهیلات بانکی و تسهیل شرایط برای امور مربوط به کارت سوخت این ماشینها است.

,

کرمی با اشاره به اینکه ماشین های کشاورزی تولید سال ۸۰ ( عمر زیر ۱۳ سال ) به بعد شامل این طرح می شوند افزود: تخصیص میزان سوخت و نظارت بر مصرف آن از جمله مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار به تشکیل پرونده پلاک گذاری برای830 دستگاه تراکتور و کمباین اشاره و تصریح کرد: با شناسنامه دار شدن تراکتور و سایر ماشین آلات کشاورزی زمینه بهره مندی آنها از امکانات و خدمات مطلوب دیگری نیز در آینده فراهم خواهد شد.

,

تعداد ماشین آلات کشاورزی موجود در بهار  2764 دستگاه انواع تراکتور ، 27 دستگاه خودگردان ، 382 دستگاه کمباین ، و 120 دستگاه بیلر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه