اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد

تصویب ۴۶ مصوبه در جلسات شورای آموزش و پرورش استان در سال ۹۵

تصویب ۴۶ مصوبه در جلسات شورای آموزش و پرورش استان در سال ۹۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تصویب 46 مصوبه در جلسات شورای آموزش و پرورش استان در سال 95 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: از تاریخ ۲۴ لغایت ۳۰۰ دی ماه به نام هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است، این هفته فرصت مناسبی است که با اجرای برنامه های متنوع، موضوع مشارکت و اهمیت این شورا در حل مشکلات و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: شوراهای آموزش و پرورش در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند، انتظار می رود با مساعدت و همکاری همه مسئولین و نیز شوراهای آموزش و پرورش استان و شهرستان ها بتوانیم در پیشبرد اهداف و برنامه های حوزه تعلیم و تربیت گام های مثمرثمری برداریم.

,

این مسوول تأکید کرد: انتظار می رود دبیران شوراهای آموزش و پرورش استان با هماهنگی مسئولین ذیربط ترتیبی اتخاذ نمایند تا ضمن اهمیت دادن به این موضوع و تمهید مقدمات لازم نسبت به برگزاری هر چه با شکوه‌تر این ایام اهتمام لازم را داشته باشند و دستاوردهای شوراهای آموزش و پرورش را به اطلاع عموم برسانند.

,

قاسمی در ادامه گفت: در سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۶ جلسه شورای آموزش و پرورش استان تشکیل شده است که بالغ بر ۴۶ مصوبه در این جلسات به تصویب رسیده است، بالغ بر ۷۰ درصد مصوبات اجرایی شده و مابقی مصوبات در دست اقدام می باشد.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: بالغ بر ۴۵ جلسه در شورای آموزش و پرورش ۶ شهرستان استان و نیز ۴۷ جلسه در ۷ منطقه استان با حضور اعضاء برگزار شده است.

,

وی در پایان توضیح داد: به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش، برگزاری جلسه دی ماه شورای آموزش و پرورش شهرستان و منطقه در تاریخ ۲۴ لغایت ۳۰ دی ماه، تبیین قانون شوراها و راهکارهای توسعه مشارکت های مردمی، ارایه دستاوردهای مهم شوراها، اختصاص بخشی از خطبه های نماز جمعه به گرامی داشت هفته شورای آموزش و پرورش با هماهنگی ائمه محترم جمعه و قدردانی از خدمات دستگاه های دولتی و سایر نهادهایی که بیشترین همکاری با شوراهای آموزش و پرورش را داشته اند از جمله برنامه های این هفته می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه