اخبار داغ

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی:

حقوق معوق حق التدریسی های خراسان شمالی هفته آینده پرداخت می شود

حقوق معوق حق التدریسی های خراسان شمالی هفته آینده پرداخت می شود
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از پرداخت حقوق معوق معلمان حق التدریسی طی هفته آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از عصر اترک، قنبر علی خوش آیینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی اظهارکرد: حقوق معلمان حق  التدریسی هر سه ماه یکبار پرداخت می شود که اخیرا حقوق ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی اضافه کرد: همچنین حقوق سه ماهه مهر، آبان و آذر نیز طی هفته آینده و یا نهایتا ظرف 10 روز آتی پرداخت می شود.
خوش آیینه در پاسخ به گلایه های نیروهای شرکتی آموزش و پروش در مورد پرداخت نشدن حقوق معوق از سال 94 گفت: این بخش در حوزه اختیارات وی نیست و مربوط به واحد دیگری است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در ادامه در خصوص نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال جاری نیز گفت: نتایج سه برابر ظرفیت اعلام شده و از هفته آینده مصاحبه و گزینش از منتخبین انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: داوطلبانی که موفق به قبولی در مراحل بعدی گزینش نیز شوند از مهرماه 96 در آموزش و پرورش بکارگیری می شوند.
به گزارش عصر اترک، در حال حاضر 14 هزار و 300 نفر نیروی معلم رسمی، پیمانی، مدیر، کارمند و نیروی خدماتی در مجموعه آموزش و پرورش خراسان شمالی مشغول به فعالیت و تدریس هستند و این در حالی است که آموزش و پرورش استان هنوز با کمبود 700 نیروی نیروی معلم روبرو است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه