اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

آزادراه قزوین - بوئین زهرا به 220 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است

آزادراه قزوین - بوئین زهرا به 220 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ابراز کرد: آزاد راه قزوین - بویین زهرا و ساوه به 220 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و مقرر است به روش "BOT" این عملیات انجام شود تا هیچ هزینه‌ای برای استان نداشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود حق‌لطفی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه و شهرسازی در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی عنوان کرد: آزاد راه قزوین - بویین زهرا و ساوه به 220 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و مقرر است به روش "BOT" این عملیات انجام شود تا هیچ هزینه‌ای برای استان نداشته باشد. 

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه این طرح طی دوره سه ساله به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: تکمیل محور بویین زهرا به ساوه، محور آوج و تکمیل شبکه آزاد راهی از جمله کارهایی است که می‌تواند به روان سازی تردد در محورهای استان کمک کند. 

حق‌لطفی ابراز کرد: با تکمیل طرح‌های نیمه تمام، حلقه رینگ محورهای مواصلاتی استان به پایان می‌رسد، که پس از آن کمربندی جنوب تهران چرخه این محور را تکمیل می‌کند.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان با بیان اینکه تکمیل این طرح‌ها به اقتصاد استان کمک می‌کند، بیان کرد: توسعه متوازن شهری و بازآفرینی شهرها در اولویت برنامه‌های راه ‌و شهرسازی استان قرار دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در ساخت و ساز فضاهای شهری بازآفرینی و احیا بافت شهرها با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی دنبال می شود و با همکاری دستگاه‌های متولی تلاش می کنیم برنامه‌های پیش بینی شده عملیاتی شود. 

گفتنی است؛ چندی پیش مسعود حق لطفی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین معرفی شد، پیش از این حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بود که طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی منصوب گردید. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه