اخبار داغ

گزارش روز؛

نارضایتی مردم شهرستان آبیک از خدمات‌دهی بیمارستان ولیعصر(عج)

نارضایتی مردم شهرستان آبیک از خدمات‌دهی بیمارستان ولیعصر(عج)
مردم آبیک با نارضایتی از خدمات بیمارستان ولیعصر خواستار رفع مشکلات این بیمارستان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک؛، توجه به اینکه میزان رضایت بیماران و همراهان با آنها در بخش‌‌های بستری از جمله شاخص‌‌های عملکردی رضایتمندی بیماران محسوب می‌شود که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی باید به آن توجه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

مردم آبیک با نارضایتی از خدمات بیمارستان ولیعصر خواستار رفع مشکلات این بیمارستان هستند. 

,


یکی از شهروندان آبیکی با اشاره به اهمیت فضای سبز و نقش آن بر روی بهبودی بیمار، اظهار کرد: ورودی نامناسب و خشک‌ شدن فضای سبز بیمارستان فضای نامناسبی را برای بیمارستان ایجاد کرده است. 

,
,


وی افزود: قبل از ورود به داخل با ورودی نامناسب بیمارستان مواجه شدیم. یکی از رانندگان حاضر در جلوی در ورودی می‌گفت؛ یک‌سال بیش‌تر است که وضعیت ورودی بیمارستان به این شکل است. 

,
,


این شهروند آبیکی مطرح کرد: فضای سبز بیمارستان که در ایجاد نشاط و تقویت روحیه مراجعان نقش مهمی دارد در ورودی و سایر قسمت‌های بیمارستان کاملاً خشک بود. 

هزینه‌های درمانی بسیار بالاست

,
,
,
, هزینه‌های درمانی بسیار بالاست,


یکی دیگر از همشهریان آبیکی نیز با شکایت از ویزیت تلفنی مریض‌ها و نبود پزشک متخصص در بیمارستان ولیعصر آبیک، تصریح کرد: چرا من باید هزینه‌های گزاف ویزیت پزشک متخصص را در این بیمارستان متحمل شودم اما توسط پرشک معاینه نشوم. 

,
,


وی متذکر شد: چرا بیمارستان شهدا افتتاح نمی‌شود و تنها به یک اورژانس کوچک خلاصه شده است و دیگر پزشکان متخصص کمتر به این بیمارستان می‌آیند. 

,
,


به گفته‌ی یکی دیگر از بیماران این بیمارستان عده‌ای از متخصصان برای ویزیت به بیمارستان نمی‌آیند و وقتی هم می‌آیند بیماران را به سوی مطب‌های خود هدایت می‌کنند. این در حالی‌است که خیلی از مراجعان حتی توان پرداخت هزینه‌های درمان در بیمارستان را ندارند. 

,
,


یکی دیگر از مراجعین بیمارستان ولیعصر(عج) نیز در گفت و گو با خبرنگار نگاه آبیک؛ با اشاره به رفتار و پوشش نامناسب پرسنل این بیمارستان، گفت: نحوه برخورد این پزشکان در بیمارستان و مطب خصوصی کاملاً متفاوت است به گونه‌ایی که در بیمارستان با بیماران بداخلاقی کرده و کم حوصله حاضر می‌شوند در حالی که هنگام ویزیت در مطب خصوصی به بهترین شیوه بیماران خود را تحویل گرفته و معاینات تمام و کاملی بر روی آن‌ها انجام می‌دهند و پرسنل خانم نیز پوشش مناسبی ندارند و برخورد اکثر نگهبانان و پرسنل با بیمار و همراه اصلا شایسته نیست. 

,
,


وی عنوان کرد: تمام پزشکان ویزیتشان را دو تا هفت‌ هزار‌ تومان در چند ماه اخیر افزایش داده‌اند و این محدود به پزشکان خصوصی نبوده است. 

,
,


یکی دیگر از مراجعه‌ کنندگان به بیمارستان ولیعصر، خانم میانسالی است که برای درمان پسرش آمده و هنوز از هزینه‌های پیش رو اطلاع ندارد، اما معتقد است تمام هزینه‌های آزمایشگاهی، ویزیت پزشکان و داروها افزایش پیدا کرده و فشار زیادی به خانواده او تحمیل کرده است. 

,
,


وی خاطرنشان کرد: به‌ تازگی برای انجام سونوگرافی فرزندش بالای ۷۰ هزار‌ تومان هزینه کرده است این هزینه‌ها و نوع بد برخود پرسنل واقعا کار را برای ما دشوار می‌کند. 

,
,


یکی از بانوان آبیکی با گلایه از نبود مسئول سونوگرافی زن در بیمارستان مطرح کرد: من به عنوان یک زن کنار یک مرد راحت نیستم و برایم بسیار دشوار است که برای سونوگرافی به یک مرد مراجعه کنم. 

,
,


وی تصریح کرد: هزینه‌های بالای درمان از یک سو و رفتار ناشایست نیز ار سوی دیگر، مسئولین باید فکری برای بهبود شرایط این بیمارستان داشته باشند. 

,
,


یکی دیگر از کسبه شهر آبیک نیز با انتقاد از عدم راه‌اندازی کامل بیمارستان شهدای آبیک و نبود سونوگرافی در بیمارستان شهدای آبیک، متذکر شد: چرا ما باید مجبور شویم برای یک سونوگرافی ساده اینقدر پول بدهیم چرا دولت فکری به حال ما نمی‌کند. 

,
,


یکی دیگر از شهروندان آبیکی از دیگر مشکلاتی که در این بیمارستان را عدم وجود سونوگرافیست زن در بخش سونوگرافی این بیمارستان دانست و گفت: به دلیل حجم مراجعات بخش سونوگرافی قادر به پاسخگویی به عموم مردم نیست لذا مردم مجبور هستند به سایر شهرها مراجعه کنند. 

,
,


وی ادامه داد: در بخش خصوصی هم که تنها یک مرکز سونوگرافی در سطح شهر وجود دارد که برای آن هم باید چند روز قبل از مراجعه وقت گرفته شود و در قبال انجام سونوگرافی هزینه گزاف پرداخت می‌شود که با توجه به وضعیت معیشتی جامعه هر بیماری قادر به پرداخت این هزینه نیست لذا لازم است مسئولین امر در این خصوص نیز چاره‌ای اندیشه کنند. 

برخورد پرسنل بیمارستان مناسب نیست

,
,
,
, برخورد پرسنل بیمارستان مناسب نیست,


این شهروند آبیکی اذعان کرد: یکی دیگر از مشکلات این بخش که وجدان هر مسلمانی را به درد می‌آورد تعبیه اتاقکی شیشه‌ای با ظرفیت ۸ نفر برای نمازخانه مردانه و زنانه برای سه بخش مردان، زنان و اطفال بود. به نظر شما پرسنل بیمارستان تنها به ۸ نفر خلاصه می‌شوند، چه‌طور می‌خواهند در این مکان نماز بخوانند؟

,
,


یکی دیگر از شهروندان آبیکی از برخورد نامناسب و تند پرسنل این بخش‌ها شاکی بود، متذکر شد: پرسنل با ما برخورد خوبی ندارند و این امر باعث ایجاد درگیری و بی‌نظمی در بیمارستان می‌شود. 

,
,


وی در ادامه بیان کرد: پرسنل نگهبان‌ها را صدا می‌زنند و در این بین نگهبان هم طبق وظیفه ما را به بیرون هدایت می‌کند؛ این امر در شأن ما مردم مظلوم و محروم نیست. مسئولین همان‌طور که برای خود شخصیت قائل هستند، حرمت مردم را رعایت کنند. 

,
,


گفتنی است؛ کل سرمایه‌گذاری انجام شده در بیمارستان ولیعصر(عج)، ۱۷ میلیارد ریال است که ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن از سوی بانک ملت تامین شده است. 

,
,


بیمارستان ولیعصر(عج) آبیک در سه هزار و ۶۷۵ متر زیربنا و سه طبقه ساخته شده است. 

,
,


لازم به ذکر است شهرستان آبیک دارای یک بیمارستان خصوصی و یک بیمارستان دولتی است که بیمارستان دولتی آن تنها به یک بخش اورژانس خلاصه شده است. 

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه