اخبار داغ

انسداد مقطعی بخشی از جاده چالوس تا پایان سال

انسداد مقطعی بخشی از جاده چالوس تا پایان سال
رئیس پلیس راه استان البرز از انسداد موقت و مقطعی بخشی از جاده چالوس تا پایان سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: محور کرج ـ چالوس جزو زیباترین و جذاب‌ترین جاده‌های جهان به شمار می‌آید و سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: از سوی دیگر این محور به دلیل اتصال استان‌های تهران و البرز به استان‌های شمالی به ویژه استان مازندران و شهرستان توریستی چالوس، جزو پرترددترین محورهای برون‌شهری کشور و حتی خاورمیانه به شمار می‌آید.

,

رئیس پلیس راه استان البرز تصریح کرد: به دلیل حجم تردد بسیار بالا در محور کرج ـ چالوس، به طور طبیعی این جاده نیاز به اصلاح، بازسازی و مرمت دارد که این طرح‌های عمرانی به طور مرتب توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه در حال انجام است.

,

اکبری گفت: این در حالی است که نمی‌توانیم جاده چالوس را به طور کامل برای اجرای عملیات عمرانی مسدود کنیم و باید طرح‌های فوق بر اساس زمان‌بندی کارشناسی شده صورت گیرد تا اخلالی در تردد خودروها ایجاد نشود.

,

وی بیان داشت: به همین دلیل پیش از اجرای هر طرح عمرانی در جاده چالوس، ابتدا کار کارشناسی به ویژه در خصوص زمان‌بندی اجرا انجام می‌شود.

,

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بر اساس طرحی که دستگاه‌های اجرایی در دستور کار دارند، نیاز است که تونل پنجم جاده چالوس که معروف به تونل امیر کبیر بوده، اصلاح، بازسازی و مرمت شود.

,

اکبری ادامه داد: این طرح از هفته آینده آغاز و طبق طراحی صورت گرفته اجرای آن تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

,

وی گفت: با توجه به اینکه روزهای آخر هفته، جاده چالوس از نظر حجم خودروها، ترافیک بسیاری را تحمل می‌کند، اجرای طرح فوق در تونل امیرکبیر شب های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه اجرا  می‌شود.

,

رئیس پلیس راه استان البرز درباره زمان اجرای طرح فوق اظهارداشت: عملیات بهسازی و نوسازی تونل امیر کبیر، از ساعت 21 تا پنج صبح اجرا و در این مدت، تونل فوق مسدود می‌شود.

,

اکبری در پایان تصریح کرد: در زمان مسدود شدن مسیر فوق،‌ شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه