اخبار داغ

تایدیه و تکذیبیه های یک فرود اضطراری؛

سازمان هواپیمائی کشور بی خبر از همه جا/جانشین هواپیمائی ماهان کشور فرود اضطراری هواپیمای تهران- کرمان را تایید کرد

سازمان هواپیمائی کشور بی خبر از همه جا/جانشین هواپیمائی ماهان کشور فرود اضطراری هواپیمای تهران- کرمان را تایید کرد
شب گذشته پرواز تهران - کرمان فرودگاه مهر آباد در آسمان دچار مشکل شد و به همین علت هواپیما مجبور به بازگشت به سمت فرودگاه مهرآباد شده و با یک موتور اقدام به فرود اضطراری کرد و این درحالی است که سازمان هواپیمائی کشور این حادثه را تکذیب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از " بوتیا نیوز " شب گذشته پرواز تهران - کرمان فرودگاه مهر آباد در آسمان دچار مشکل شد و به همین علت هواپیما مجبور به بازگشت به سمت فرودگاه مهرآباد شده و با یک موتور اقدام به فرود اضطراری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز ,

این حادثه که به علت نقص فنی هواپیمای ماهان رخ داد خوشبختانه خسارت جانی و مالی نداشته و با اقدام مناسب خلبان همه مسافران  به سلامت به تهران بازگشتند و با جایگزنی یک هواپیمای جدید و تاخیر چند ساعته به سمت کرمان حرکت کردند.

,

مسئولین سازمان هواپیمایی کشور بی خبر از همه جا حادثه را تکذیب کردند

, مسئولین سازمان هواپیمایی کشور بی خبر از همه جا حادثه را تکذیب کردند, مسئولین سازمان هواپیمایی کشور بی خبر از همه جا حادثه را تکذیب کردند,

علیرغم مستندات موجود و اظهارات شاهدان عینی این ماجرا رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت و گوی تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما این حادثه را تکذیب کرده و اظهار کرده است که هیچ گونه فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد نداشته ایم.

,

جعفر زاده عنوان کرد: شایعاتی مبنی بر فرود اضطراری هواپیمایی ماهان به سمت کرمان وجود دارد که صحت ندارد و  شایعه است.

,

وی گفت: معلوم نیست این شایعات بر چه اساسی در رسانه ها منتشر می شود و این شایعه از اساس کذب محض است.

,

جانشین هواپیمائی ماهان کشور فرود اضطراری هواپیمای تهران- کرمان را تایید کرد

, جانشین هواپیمائی ماهان کشور فرود اضطراری هواپیمای تهران- کرمان را تایید کرد, جانشین هواپیمائی ماهان کشور فرود اضطراری هواپیمای تهران- کرمان را تایید کرد,

این در حالی است که جانشین هواپیمائی ماهان کشور با تایید حادثه شب گذشته پرواز تهران - کرمان به خبرنگار " بوتیا " گفت: هواپیمای شب گذشته پرواز تهران- کرمان به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مهر آباد تهران شد و مسافران توسط یک هواپیمای دیگر به کرمان انتقال داده شدند.

, بوتیا , بوتیا ,

وی خاطر نشان کرد: در رابطه با جزئیات و علت این واقعه نیاز به بررسی بیشتری است که با تکمیل اطلاعات بعدا اعلام خواهد شد؛مهم این است که مسافران به سلامت به مقصد خود بازگشتند.

,

مغفوری در خصوص تکذیبیه سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در خصوص این حادثه گفت: من در جریان تکذیبیه سازمان هواپیمایی کشور نیستم ولی این حادثه برای پرواز تهران - کرمان رخ داده است و هر گونه تکذیبیه در خصوص این اتفاق شایعه ای بیش نیست.

,

موتور سمت راست هواپیما اتش گرفت و دود همه جا را پر کرد

, موتور سمت راست هواپیما اتش گرفت و دود همه جا را پر کرد, موتور سمت راست هواپیما اتش گرفت و دود همه جا را پر کرد,

یکی از مسافران حاضر در پرواز شب گذشته تهران- کرمان حادثه را تشریح کرد و افزود:  من یکی از مسافران پرواز ماهان یازده و چهل دقیقه کرمان هستم؛در حالی که بیست دقیقه از پرواز گذشته بود ؛ موتور  سمت راست هواپیما  آتش گرفت و هواپیما شروع به لرزیدن کرد.

,

این مسافر کرمانی ادامه داد: صداهای وحشتناکی از موتور هواپیما شنیده شد که ناگهان یک موتور از کار افتاد و کابین پر از دود شد؛ با همین شرایط هواپیما سمت تهران برگشت.

,

هواپیما

, هواپیما, هواپیما,

 

,

وی تصریح کرد: هواپیما با یک موتور  باقیمانده به سختی توانست روی باند فرودگاه مهرآباد بنشیند؛ ما امشب تا دم مرگ رفتیم و حال بسیاری از مسافران به دلیل همین رعب و وحشت بسیار بد است.

,

زاهدی: هواپیما به دلیل از دست دان یک موتور مجبور به بازگشت به سمت فرودگاه مهرآباد شد

, زاهدی: هواپیما به دلیل از دست دان یک موتور مجبور به بازگشت به سمت فرودگاه مهرآباد شد, زاهدی: هواپیما به دلیل از دست دان یک موتور مجبور به بازگشت به سمت فرودگاه مهرآباد شد,

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از مسافران پرواز شب گذشته تهران- کرمان بوده است، به همین دلیل به سراغ ایشان رفتیم و شرح ما وقع را از زبان ایشان جویا شدیم.

,

زاهدی در گفت و گو با خبرنگار " بوتیا نیوز " با تایید حادثه شب گذشته پرواز تهران- کرمان اظهار کرد: پرواز شب گذشته تهران - کرمان دچار حادثه شد و هواپیما به دلیل از دست دادن یک موتور مجبور به بازگشت به سمت فرودگاه مهر آباد شد.

, بوتیا نیوز , بوتیا نیوز,

نماینده مردم کرمان رد مجلس شورای اسلامی افزود: اینجا جا دارد که از خلبان هواپیما که با خونسردی و هوشمندی توانست بعد از آن اتفاق هواپیما را کنترل کند و خیلی خوب روی زمین بنشاند تشکر می کنم.

,

وی در ادامه عنوان کرد: خدمه پرواز پرواز هم به خوبی توانستند در حین آن اتفاق؛ اظطراب و همهمه مسافران را کنترل کنند چرا که بسیاری از مسافران ترسیده بودند و احساس می کردند وضعیت بحرانی است در حالی که این هواپیماها به گونه ای هستند که با یک موتور می تواند در اولین فرودگاه به زمین بنشینند.

,

زاهدی خاطر نشان کرد: جو داخل هواپیما آن قدر اظطراب داشت که مردم برای اینکه به سلامت به فرودگاه مهر آباد برسند برای حفظ آرامش دعا می کردند و صلوات می فرستاند که خوشبختانه همه مسافران به سلامت از هواپیمای آسیب دیده پیاده شدند و با هواپیمای جایگزین به سمت کرمان حرکت کردند.

,

 

,

سازمان هواپیمائی کشور چه چیزی را تکذیب می کند؟

, سازمان هواپیمائی کشور چه چیزی را تکذیب می کند؟, سازمان هواپیمائی کشور چه چیزی را تکذیب می کند؟,

حال با همه این تفاسیر و شواهد موجود اینکه چرا سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور این حادثه را تکذیب کرده است جای سوال دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه