اخبار داغ

برای نخستین بار در اروپا؛

اولین موزه هنری زیر آب در جزایر لانزاروته فعالیت خود را آغاز کرد+تصاویر

اولین موزه هنری زیر آب در جزایر لانزاروته فعالیت خود را آغاز کرد+تصاویر
نخستین موزه زیردریایی در اروپا در اعماق 12 - 15 متری دریا توجه توریست ها را به خود جلب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اناج،  اولین موزه دیدنی اروپا در زیر آب با نام " Museo Atlatico " واقع در زیر دریای جزایر " Lanzarote " فعالیت رسمی هنری خود را آغاز نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اناج,

این موزه های زیبا که توسط معمار بریتانیایی "جیسون کایرس "در زیر آب ساخته شده، نخستین بار در قسمت های مختلفی از جهان نیز ازجمله مکزیک، تحت جزایر باهاما و اعماق دریای کارائیب ساخته شده است.

,

این آثار ساخته شده نه تنها هیچ ضرری بر سیستم زیست محیطی دریا وارد نمی کند؛ بلکه از مواد سازگار با طبیعت ساخته شده اند که در کنار جذابیت و زیبابخش بودن آنها در زیر آب، کم کم به لانه حیوانات دریایی نیز تبدیل شده اند.

,

گفتنی است این موزه با 300 مجسمه و اثر هنری در عمق 12 - 15 متری دریا جای گرفته است و توریست های علاقه مند به بازدید از این موزه، ملزم به پوشیدن لباس های مخصوص هستن که می توانند ازدنیای جالب زیر دریا نیز دیدن کنند.

,

خاطرنشان می کنیم؛ لانزاروته شرقی‌ترین جزیره از جزایر قناری است و در اقیانوس اطلس قرار گرفته‌است. این جزیره در ۱۲۵ کیلومتری کرانه آفریقا و هزار کیلومتری شبه‌جزیره ایبری واقع شده‌است که بخشی از استان لاس‌پالماس اسپانیا بشمار می‌آید.

,

, ,

, , ,

, , ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه