اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

شرکت گاز استان دخالتی در تعیین گاز بها ندارد/ قبوض گاز بر اساس میزان مصرف مشترکین صادر می‌شود

شرکت گاز استان دخالتی در تعیین گاز بها ندارد/ قبوض گاز بر اساس میزان مصرف مشترکین صادر می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پاسخ به اعتراضات مردم در خصوص افزایش گازبها گفت: هزینه‌های گازبها بر اساس میزان مصرف مشترکین محاسبه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، با شروع فصل سرما و برودت هوا طبیعتا میزان مصرف مشترکین گاز  افزایش می‌یابد اما اخیرا صدور برخی فیش‌هایی با مبالغ نامتعارف و هنگفت موجب اعتراض مردم قزوین شده است و در تماس‌های مکرر با پایگاه‌ خبری شاخص اعتراض خود را نسبت به گران شدن گاز شهری و اینکه یارانه‌ دریافتی ماهانه هم جوابگوی این هزینه‌های بالای سوخت نیست، اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،, شاخص ,

برای بررسی بیشتر این مسئله به گفت‌و‌گو با مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین پرداخته‌ایم.

,

اسماعیل مفرد بوشهری مفرد مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در خصوص افزایش نرخ گاز برخی مشترکین اظهار کرد: اعلام نرخ گاز بهای مصرفی جزو مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی می‌باشد و شرکت گاز استان دخالتی در تعیین آن ندارد.

,

وی با تصریح بر اینکه هزینه‌های گاز بر اساس میزان مصرف مشترکین محاسبه می‌شود، عنوان کرد: برای فصول سرما از ابتدای آذرماه مطابق جدول پلکانی محاسبه می‌شود.

,

جهت بزرگنمایی کلیک کنید

, جهت بزرگنمایی کلیک کنید, جهت بزرگنمایی کلیک کنید,

بوشهری مفرد درخصوص تعرفه تشویقی برای مشترکین کم مصرف توضیح داد: چنین طرحی در شرکت گاز وجود ندارد اما در فصل سرما باتوجه به پلکانی بودن گازبها، مشترکین کم مصرف می‌توانند مبالغ بسیار کمتری نسبت به مشترکین پر مصرف پرداخت کنند.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در رابطه با گازرسانی شرکت‌های در حال توسعه، ابراز کرد: سیاست شرکت گاز استان فراهم نمودن حداکثری بسترهای لازم در جهت گازرسانی به صنایع استان می‌باشد.

,

این مسوول اضافه کرد: در راستای کمک به استمرار فعالیت و رونق صنایع فعال، نهایت همکاری را با صنایع وابسته به نعمت گاز طبیعی را داریم.

,

وی با بیان اینکه میزان مصرف گاز در ۲ ماهه پاییز سال جاری ۳۴۴ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۱۲۲ متر مکعب بوده، اظهار کرد: میزان مصرف گاز در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۲۱۶ متر مکعب می‌باشد.

,

این مسوول افزود: طبق دستورالعمل شرکت ملی گاز، روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند که تاکنون از تعداد کل روستاهای استان که ۶۰۷ روستا می‌باشد ۳۳۳ روستا گازدار و ۱۷۶ روستا نیز در دست اقدام است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با رعایت نکات مرتبط با صرفه جویی در مصرف گاز علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده از جهت کاهش هزینه‌ها در صیانت از سرمایه ملی نیز سهیم باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه