اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

ورود کالای قاچاق از مبادی قانونی ادامه دارد/ کشف 71 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

ورود کالای قاچاق از مبادی قانونی ادامه دارد/ کشف 71 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان از ادامه روند ورود کالای قاچاق از مبادی رسمی و قانونی به کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان در حاشیه بازدید از کالای قاچاق کشف شده در چند روز اخیر گفت: با توجه به اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات انتظامی در مبادی خروجی و گلوگاه های استان، پلیس هرمزگان موفق شد ۵ هزار و ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را از دو باند مواد مخدر کشف نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 

,

وی در ادامه افزود: در خصوص کشف مواد مخدر هفت نفر دستگیر و تعداد پنج دستگاه خودرو نیز توقیف گردید. این مواد مخدر در حوزه شرق استان و همچنین مبادی خروجی استان هرمزگان طی اقدامی اطلاعاتی شناسایی و توسط پرسنل انتظامی توقیف شدند.

,

 

,

ملکی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون حدود ۷۱ تن و ۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در سطح استان شناسایی و کشف شد که ما شاهد افزایش ۱۸ درصدی کشف مواد نسبت به مدت مشابه سال گذشته می باشیم.

,

 

,

فرمانده انتظامی هرمزگان در خصوص توقیف خودرو های قاچاق گفت: با توجه به اینکه از اولویت های پلیس انتظامی استان مبارزه با قاچاق کالا و سوخت است و در پی اقدامات اطلاعاتی که توسط مامورین انتظامی غرب استان صورت گرفت یک دستگاه کامیون کشنده توقیف شد که حامل ۷ دستگاه خودرو خارجی بود.

,

 

,

وی افزود: برابر بررسی بارنامه و پته های مربوطه از این کشنده، مشخص شد تعداد سه دستگاه از این خودروها به صورت قانونی و چهار دستگاه نیز به صورت غیر قانونی حمل می شود که متاسفانه این محموله نیز همچون محموله خودرو قبلی از مبادی قانونی وارد کشور شده است و ارزش آن مبلغی معادل ۱۰ میلیارد ریال می باشد.این خودرو ها جهت استفاده در خود کشور وارد شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه