اخبار داغ

گزارش ویژه؛

شبح ناکارآمدی دولت در کوچه های یک شهر/ از خرج نجومی سفر روحانی به کرمانشاه تا معضل اجتماعی برای ۵ هزار تومان+تصاویر

شبح ناکارآمدی دولت در کوچه های یک شهر/ از خرج نجومی سفر روحانی به کرمانشاه تا معضل اجتماعی برای ۵ هزار تومان+تصاویر
در حالی که طی سالهای اخیر خبرهای متعددی از هزینه های سرسام آور سفرهای دولت به کرمانشاه منتشر شده است، گذری به کوچه های شهر نشان می دهد که این پولها می توانست صرف چه مشکلاتی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ،چندی پیش تصویر یک کارتن خواب در یکی از پارکهای شهر کرمانشاه در رسانه های دولتی منتشر شد و بلا فاصله بعد از آن خبری انتشار یافت که "استانداری کرمانشاه دستور رسیدگی داده است". اما واقعیت این است که این شیوه های نمایشی در دولت تدبیر و امید نه تنها دردی از آسیب های اجتماعی دوا  نمی کند بلکه روشی برای سرموش بر معضل های اصلی و جدی تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

 استان کرمانشاه در چند سال اخیر در حالی که به راحتی و به سرعت از پول بیت المال می تواند ضیافت های میلیونی شام و نهار برای دولتی ها فراهم کند و یا هزینه های میلیاردی صرف استقبالهای تصنعی از رییس جمهور کند (اینجا بخوانید) شاهد رشد روز افزون آمار بیکاری و به تبع آن سایر آسیبهای اجتماعی بوده است.

, اینجا بخوانید,

 

,

 ناکارآمدی و کم تحرکی و عدم توجه ویژه به اولویت های مهم استان کرمانشاه در لایه های مختلف مدیریتی باعث شده است تا چهره این شهر روز به روز به سمت بحران نزدیک تر شود.

,

 

,

با گذری کوتاه در برخی محله های کاملا در دسترس و حتی در مرکزیت شهر صحنه های دلخراشی را خواهید دید که شاید تا کنون دولت تدبیر  و به تبع آن مدیران ارشد استان کرمانشاه که درگیر سیاست زدگی و روزمرگی هستند ندیده باشند.

,

 

,

محله های نابسامان و عجیبی که نه تنها بهداشت و ظاهر یک محله مسکونی را ندارند بلکه آسیبهای اجتماعی در بالاترین سطح به راحتی قابل لمس است.

,

 

,

دوربین شبکه اطلاع رسانی مرصاد جوانی را که می خواهد برای گرفتن پایان نامه کارشناسی ارشد به او کمک کنید ولی سرنگ تزریقی را که روی شکمش فرو می برد اجازه ادامه صحبت به او نمی دهد. در همین حال در رسانه ها فاش می شود که دست کم ۳۰۰ میلیون تومان از جیب همین مردم صرف کرایه اتوبوس انتقال افراد برای استقبال از روحانی می شود (اینجا بخوانید).

, اینجا بخوانید,

 

,

تزریق

, تزریق,

زنان معتادی که می گویند برای تامین نیاز معیشت و البته مواد مصرفی خود و برای ۵ هزار تومان!! تن به چه کارها که نمی دهند. در حالی که هزینه نهار تیم همراه معاون اول رییس جمهور برای چند ساعت فقط ۲۰ میلیون تومان است.

,

 

,

اعتیاد

, اعتیاد,

کودکانی که شاید هزینه بنر های سفر رییس جمهور به استانها که اذعان شد از جیب مردم بی پول استان تامین شده است بتواند کمی اوضاع بهداشتی آنها سامان دهد.

,

 

,

زنان معتاد

, زنان معتاد,

این تصاویر که میبینید همین امروز (پنجشنبه ۲۳ دی ماه) از محله زور آباد کرمانشاه تهیه شده است. کسانی که شاید حقوق های نجومی پرداختی به یکی از مدیران استان در دولت یازدهم بتواند زندگی را برای آنها آسان کند...

,

 

,

در حالی که حوزه های مرتبط مدیریتی در استان کرمانشاه مثل معاونت سیاسی استانداری درگیر و دار جنگ های سیاسی و دغدغه مند برای برگزاری کنسرتها هستند خانه های مخروبه شهر تبدیل به گردابی برای جوانهای بیکار و گرفتار اعتیاد شده است...

,

 

,

شبکه اطلاع رسانی مرصاد با امید به وجدان های بیدار، به رسانه توصیه می کند بدون دست و پا زدن در دوقطبی های سیاسی، به مدیران خواب زده برای گسیل دادن بودجه هایی که صرف سفر ها و برنامه ها و حقوق های نجومی می شود بیدار باش بدهند.

,

 

,

مرصاد نیوز در روزهای آینده تصاویر، ویدیو ها و گزارش های دیگری را برای مدیران دولتی که هنوز قدم در خیابانهای اطراف خود نگذاشته اند منتشر خواهد کرد.

,

 

,
 
 
 
 
,
 
 
 
 
,
 
 
 
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه