اخبار داغ

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم

کتاب «رفته بودی که بیایی» به چاپ رسید

کتاب «رفته بودی که بیایی» به چاپ رسید
کتاب «رفته بودی که بیایی» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، بر اساس خاطرات مادر شهید محمدرضا لامی زاده به چاپ رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایران روشن؛ کتاب «رفته بودی که بیایی» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیسان استان قم به چاپ نخست رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن؛,

این کتاب شرح خاطرات شهید محمدرضا لامی زاده از زبان مادر وی است، شهید لامی زاده از نقش آفرینان عملیات «کوی ذوالفقار» است که در آبان ماه سال 1359 در منطقه ذوالفقار آبادان انجام شد.

,

در چاپ نخست هزار نسخه از کتاب «رفته بودی که بیایی» به چاپ رسیده است که با پیش بینی گردآورندگان کتاب، ممکن است این کتاب به چاپ های دوم و سوم یا بیشتر نیز برسد.

,

پروژه نگارش کتاب «رفته بودی که بیایی» از مراحل ابتدایی که شامل پیاده سازی فایل های صوتی خاطرات مادر شهید لامی زاده می شود تا مراحل پایانی آن که شامل تنظیم و ویرایش متن، طراحی جلد کتاب و چاپ کتاب می شود در کل پنج ماه زمان برده است.

,

هزینه چاپ این کتاب از بخش فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیسان استان قم تأمین شده و مقدمه این کتاب را نیز دکتر محمدسالار کسرایی، رئیس این دانشگاه به تحریر در آورده است.

,

این کتاب در چاپ نخست به صورت رایگان در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم قرار می گیرد و دانشجویان سایر دانشگاه های استان قم می توانند برای تهیه این کتاب با شماره  09102937819 تماس حاصل فرمایند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه