اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان مراغه :

اهدا ۱۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد مراغه

اهدا ۱۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد مراغه
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه با اشاره به اهدا ۱۲۵ سری جهیزیه کامل به نوعروسان زیرپوشش این کمیته گفت: سه میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال برای تامین و تهیه این جهیزیه ها توسط خیران و مردم نیکوکار این شهرستان هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ؛ ایوب هاشمیان روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار رصدمراغا افزود: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباس شویی، لحاف و تشک، کابینت آشپزخانه و لوازم اولیه و ضروری زندگی است.
وی اضافه کرد: این جهیزیه هاٰ توسط خیران و مردم نیکوکار در بیش از ۲۵ مسجد و پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان جمع آوری شده است.
هاشمیان با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۶۰ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد در نوبت دریافت جهیزیه هستند گفت: برای این منظور و به همت خیران و مردم نیکوکار و نیک اندیش این شهرستان، نمایشگاه جهیزیه برای زوج های نیازمند دردهه فجر امسال برگزار خواهد شد.
وی افزود: مشارکت مردم خیر این شهرستان برای حمایت از زوج های جوان نیازمند، باید به صورت فرهنگی اسلامی در جامعه نهادینه شود.
به گزارش رصدمراغا ، هم اکنون بیش از ۶ هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه