اخبار داغ

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در مراغه:

بیش از ۲۰۰ فیلم در حال اکران است

بیش از ۲۰۰ فیلم در حال اکران است
هادی سروری زاد با اشاره به اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار در مراغه گفت : جشنواره مردمى عمار یک واکنش و اعتراض مردمى به مسیر انحرافى جامعه هنرى است که به صورت مردمی و کاملاً خود جوش شروع به فعالیت کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ؛ دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان مراغه با اشاره به توزیع فیلم های این جشنواره عمار گفت : بیش از ۲۰۰ اثر در موضوعات مختلف در حال اکران در شهرستان مراغه است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا ,

هادی سروری زاد افزود : این جشنواره بعد از فتنه ۸۸ به‌طور خود جوش و مردمی  ایجاد شد و زمینه ای شد برای پخش فیلم های مردمی و روشنگرانه  که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود .

,

وی خاطرنشان کرد :  پس از گذشت ۷سال از بنیان گزاری ، این جشنواره  توانسته است جای خود را در بین مردم باز کرده و ارتباط عمیقی ایجاد کند.

,

سروری زاد تصریح کرد : جشنواره مردمى عمار یک واکنش و اعتراض مردمى به مسیر انحرافى جامعه هنرى است که با دغدغه‌هاى مردم فاصله‌اى به اندازه زمین تا آسمان دارند.

,

وی اضافه کرد: فیلم های جشنواره عمار در سطح شهر در مساجد ، کانون ها ، پایگاه ها ، هیئت ها و با هماهنگی در جمع خانواده ها اکران می شود .

,

وی افزود : در ایام الله دهه فجر به مدت ۱۰ روز گزیده ای از این فیلم ها در تالار شهید بهشتی شهرستان مراغه اکران خواهند شد .

,

هادی سروری زاد با اشاره به اینکه امسال جشنواره فیلم عمار برای هفتمین بار در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۲۰۰ اثر در قالب فیلم، نماهنگ، تله‌فیلم و پویانمایی و …  از طرف جشنواره به دبیرخانه ارسال‌شده است.

,

وی ادامه داد : این فیلم‌ها در مباحث مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، مذهبی اکران می‌شوند.

,

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان مراغه خاطرنشان کرد : مجموعه‌هایی که در موضوع خاصی می‌خواهند فیلم های جشنواره را اکران کنند با اعلام قبلی موضوعاتی را که خواستارند هم از بین فیلم های امسال و هم‌سال‌های قبل را می‌توانند دریافت کنند .

,

وی تصریح کرد : علاقه‌مندان جهت دریافت فیلم‌ها در قالب بسته‌های جشنواره می توانند با تماس تلفنی با شماره موبایل ۰۹۳۳۸۶۵۵۸۸۱ این فیلم ها را تهیه کنند .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه