اخبار داغ

معدوم سازی ۵۳۰ کیلو گرم گوشت مرغ غیربهداشتی در مراغه

معدوم سازی ۵۳۰ کیلو گرم گوشت مرغ غیربهداشتی در مراغه
رئیس شبکه دامپزشکی مراغه با اشاره به جمع آوری و معدوم سازی ۵۳۰ کیلو گوشت مرغ غیربهداشتی در این شهرستان گفت: این محصولات غیراستاندارد از کشتارگاه ها و مراکز عرضه جمع آوری و معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ؛ علی پاشائی افزود: مرغ های جمع آوری شده به دلیل عدم برخورداری از اندازه استاندارد و نیز وجود عوامل بیماری زا و خطرساز برای سلامت انسان با نظارت شبکه دامپزشکی و دستگاه قضائی معدوم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا ,


وی ادامه داد: جمع آوری و معدوم سازی انواع فرآورده های دامی از جمله گوشت دامی و طیور در راستای حفظ سلامت بهداشتی شهروندان توسط کارشناسان و ناظران سیار این شبکه و با همکاری دستگاه قضائی به صورت مستمر انجام می شود.

,
,


پاشائی با اشاره به نقش مشارکت و همکاری مردم در جهت ارتقای سلامت جامعه اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده عرضه غیرمجاز و غیربهداشتی فرآورده های خام دامی با شماره تلفن های ۴-۳۷۲۷۴۱۱۳ شبکه دامپزشکی این شهرستان تماس گرفته و تخلفات احتمالی را به اطلاع کارشناسان این سازمان اطلاع دهند.

,
,


وی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی برای مقابله با آنفلونزای حاد پرندگان گفت: این کلاس های آموزشی با موضوع راه های پیشگیری از شیوع این بیماری در مجتمع ها و تولیدی های پرورش مرغ و طیور با همکاری جهاد کشاورزی برای اعضای تعاونی و اتحادیه های مرغداران تخم گذار و گوشتی این شهرستان در حال برگزاری است.

,
,


شهرستان مراغه با ۹۱۲ هزار واحد دامی از قطب های تولید محصولات دامی در آذربایجان شرقی است.

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه