اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس:

بودجه گیلان در مقایسه با بودجه کشور رضایت بخش نیست / نسبت به افزایش بودجه عمرانی حساسیم

بودجه گیلان در مقایسه با بودجه کشور رضایت بخش نیست / نسبت به افزایش بودجه عمرانی حساسیم
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه نسبت به افزایش بودجه عمرانی حساسیم، بیان داشت: بودجه گیلان در مقایسه با بودجه کشور رضایت بخش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بائوچ لاهوتی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به کلیات تغییرات بودجه در گیلان اظهار داشت: بودجه گیلان را برابر با سال گذشته در نظر گرفته ایم و در مقایسه با بودجه کل سال کشور افزایش پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی تلاش نمایندگان گیلان برای جذب اعتبارات را مهم ارزیابی کرد و افزود: ما باید تلاش هایی را برای افزایش بودجه گیلان صورت دهیم تا بودجه ۶۲ هزار میلیارد تومانی را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

,

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: این اتفاق در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس نیافتاده اما با تدابیری که دنبال آن هستیم و با هماهنگی سازمان مدیریت و با توجه به اینکه سه نماینده گیلانی نیز در کمیسیون تلفیق حضور داریم امیدواریم شرایط بهتری را برای گیلان فراهم کنیم.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه باید وضعیت فعلی گیلان بهتر شود، اظهار کرد: نگاه بودجه ای نسبت به سایر دستگاه ها حائز اهمیت نیست اما در خصوص افزایش بودجه در طرح های عمرانی بسیار حساس هستیم.

,

بائوچ لاهوتی با اشاره به اینکه بودجه بندی گیلان در مقایسه با بودجه کل کشور رضایت بخش نیست، گفت: وضعیت گیلان در بودجه بندی راه آهن، راه های روستایی،  آب و فاضلاب روستایی بد نیست اما در مجموع افزایش متناسب با کل کشور در بودجه عمرانی گیلان صورت نگرفته است.

,

وی با بیان اینکه ما دو بودجه آشکار و پنهان داریم، افزود:  ما باید در خصوص جذب بودجه پنهان توجه بیشتری برای گرفتن اعتبارات داشته باشیم.

,

نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر اینکه اعداد و ارقام در بودجه بندی بسیار زیاد هستند، اذعان داشت: استان های دیگر به صورت متمرکز بحث بودجه بندی را دنبال می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه