اخبار داغ

برانکو ایوانکوویچ تیم ملی را تمرین می‌دهد (عکس)

برانکو ایوانکوویچ تیم ملی را تمرین می‌دهد (عکس)
در روزهایی که کارلوس کی‌روش به شدت به سرمربی پرسپولیس حساس شده و عنوان می کند او خواهان جایگاهش در تیم ملی است، سرمربی پرسپولیس در حال تمرین دادن به بازیکنان مشترک بین او و خودش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با جذب سروش رفیعی، تعداد نفرات ملی پوش پرسپولیس به 9 نفر رسیده است تا برانکو ایوانکوویچ وارث پرستاره ترین تیم سال های اخیر فوتبال ایران شود. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی بازیکنان ملی پوش پرسپولیس محسوب می شوند که از این جمع 5 نفر فیکس هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


برانکو ایوانکوویچ اکنون پرستاره ترین تیم سال های اخیر که ملی پوشان فراوانی را در خود جای داده را تمرین می دهد و کی روش نیز در روزهای پرحاشیه فوتبال ایران او را متهم به اینکه نگاهش به جایگاهش در تیم ملی است می کند. با این حال سرمربی کروات پرسپولیس در مصاحبه امروز خود با عنوان اینکه 1 سال و نیم دیگر از قراردادش با پرسپولیس مانده و در این شرایط ترجیح می دهد از طریق تلویزیون پیگیر شرایط تیم ملی باشد، موضع خود را نسبت به صحبت های کی روش نشان داد. 

,
,

 

,  ,

, , ,

 

,  ,

, , ,

 

,  ,

, , ,

 

,  ,

, , ,

 

,  ,

, , ,

 

,  ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه