اخبار داغ

صبح امروز برگزار شد:

نشست هم اندیشی پرسنل نیروی انتظامی و سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز

نشست هم اندیشی پرسنل نیروی انتظامی و سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز
صبح امروز نشست کار گروه پرسنل نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان البرز در محا سپاه ناحیه البرز برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی ندای البرز صبح امروز نشست کار گروه پرسنل نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان البرز در محا سپاه ناحیه البرز برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری تحلیلی ندای البرز,

سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه البرز شهرستان البرز در این نشست بیان داشت:سپاه و نیروی انتظامی اهداف مشترکی دارند که باید در این ماموریت خطیر و مهم در جهت حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی پاسدار این ارزش ها باشند .
حیدری در ادامه بیان کردند :برای اینکه در این ماموریت مهم نقش آفرینی کنیم باید خود را از لحاظ تذهیب نفس بالا برده باشیم تا در زمان حساس بتوانیم نقش آفرینی کنیم.
وی اذعان کردند: ما بابد در تهذیب نفس و خودسازی از سایر مردم جامعه جلو تر باشیم چون چشم همه مردم به دنبال حافظان این کشور است .
ایشان در ادامه بیان کردند: ما ظرفیت بالا  در بسیج داریم و می توانیم با همکاری پرسنل نیروی انتظامی در کشور کمک کنیم و همکاری بسیج و نیروی انتظامی به دین معنا دخالت نیست بلکه ماموریت و همه اهداف یکی است که ان هم حفظ ارمانهای انقلاب اسلامی است و اگر این امنیت خوب را داریم همه مدیون رشادت های پاسداران انقلاب اسلامی و ژرسنل نیروی انتظامی است و این را بدانیم همه این ها را مدیون خون شهدا پاسداران انتظامی و سپاه بسیج هستیم .
فرمانده سپاه البرز بیان کردند: در بحث آسیب های اجتماعی باید همت دو رده باشد و می توانیم با هم فکری و هم اندیشی در ارائه راهکارها و برنامه ریزی در سطح شهر تاثیر گذار باشیم .
وی افزودند: در جنگ سخت دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند دشمن در این خصوص در یاس ناامیدی است ولی دشمن دنبال دو قطبی کردن است ایجاد اختلاف وجدایی از اهداف شوم و پلید است وآن موقع است که ما باید با همدلی و همکاری نگذاریم دشمن به این اهداف شوم خود دست پیدا می کنند.
حیدری گفت : دشمنان بدانند که نیروی های نظامی آگاه هستند و حفظ انقلاب و نظام و آبروی این کشور به نوعی گره خورده به خون خود و برای این دستاوردها از هیچ گونه تهدیدی حراس ندارند .
علیرضا حیدری در ادامه افزودند: دشمنان داخلی و خارجی این را بدانند که ما در کشور چپ و راست نداریم همه انقلابی هستیم ما باید تشخیص داشته باشیم و بصیرت لازم را بدست بیاوریم اگر امروز بصیرت لازم نباشد نمی توانیم نقش خود را ایفا کنیم و مثال آن فتنه ۸۸ این تقوای اللهی و بصیرت بود که توانست نقش افرینی کند .
فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان گفت : ما به عنوان سرباز کوچک باید آن چیزی که ولایت فقیه می خواهند را انجام دهیم همه وظیفه داریم برای ماندگاری انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنیم . و لذا هر کجا ما نقش افرینی کنیم وجدان ما در در گاه خداوند آسوده خاطر خواهد بود .

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه