اخبار داغ

شهردار شهر اقبالیه؛

خدمت‌رسانی به دور از هرگونه حاشیه‌پردازی به شهروندان باشد

خدمت‌رسانی به دور از هرگونه حاشیه‌پردازی به شهروندان باشد
شهردار شهر اقبالیه گفت :باید نگاه خود را تغییر دهیم و به این نکته ایمان داشته باشیم که دانش و اطلاعات به روز در کنار نیروی انسانی دانش‌محور و متعهد سرمایه اصلی در شهرداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهر مینو؛ محمد پیری شهردارشهر اقبالیه گفت: باید نگاه خود را تغییر دهیم و به این نکته ایمان داشته باشیم که دانش و اطلاعات به روز در کنار نیروی انسانی دانش‌محور و متعهد سرمایه اصلی در شهرداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی شهر مینو,

وی افزود: پیشبرد برنامه‌ها و اهداف سازمان بستگی به بکارگیری درست و منطقی افراد متعهد و متخصص و دلسوز در کنار ابزار و تجهیزات دارد و باید در این خصوص زمینه مناسبی را برای توانمندی کارکنان و هماهنگی نگرش همکاران در خصوص اهداف مدیریت شهری و بالا رفتن کیفیت خدمات به شهروندان ایجاد کنیم.

,

شهردار اقبالیه دانش را مهم‌ترین منبع استراتژیک و موفقیت یک سازمان دانست و ادامه داد: بکارگیری فناوری در حوزه مدیریت شهری لازمه مواجه و فائق آمدن بر مشکلات و مسائلی که شهرداری‌ها با آن مواجه هستند از جمله مشکلات مالی و جلوگیری از هزینه‌های سنگین بدون خروجی برای توسعه شهر است.

,

پیری تصریح کرد: تمام مدیران و کارکنان سخت‌کوش و پرتلاش شهرداری باید بدور از هرگونه حاشیه‌پردازی برای بهبود خدمات به شهروندان گام بردارند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه