اخبار داغ

پوستر/مهندسی دیپلماسی منهای آمریکا

پوستر/مهندسی دیپلماسی منهای آمریکا
رئیس قوه قضاییه، مجموعه این اتفاقات را نشان دهنده پیش بینی صحیح رهبر معظم انقلاب مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا دانست و تاکید کرد: ما قطعا باید سیاست خارجی فعالی داشته باشیم اما مهندسی دیپلماسی ما باید منهای آمریکا طراحی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله آملی لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تمدید "قانون اضطرار ملی آمریکا" علیه ایران در واپسین روزهای ریاست جمهوری باراک اوباما، تصریح کرد: اوباما در روزهای آخر ریاست جمهوری خود مدام مقرراتی را علیه ایران تمدید می کند که خیلی از آنها نقض برجام نیز محسوب می شود. این اقدامات نشانگر آن است که آمریکا بر خلاف تصورات بسیاری که گمان می کردند با یک عهد و مقاوله بین المللی رفتارش عوض خواهد شد، همان مسیر قدیمی خود را که مقابله با جمهوری اسلامی است ادامه می دهد و با وجود اینکه  اجرای برجام اقتضائاتی دارد، مرتکب اعمالی می شود که لااقل با روح برجام در تضاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس قوه قضاییه، مجموعه این اتفاقات را نشان دهنده پیش بینی  صحیح رهبر معظم انقلاب مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا دانست و تاکید کرد: ما قطعا باید سیاست خارجی فعالی داشته باشیم اما مهندسی دیپلماسی ما باید منهای آمریکا طراحی شود. متاسفانه آمریکا در هیچ کجا قابل اعتماد نبوده است؛ چنان که در جریان سوریه نیز شاهد بودیم مکررا با روس ها بر سر برخی امور توافق کردند اما نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

,
 
,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه