اخبار داغ

امام جمعه شهر نوکنده؛

طرز تفکر بسیجی میتواند جامعه را به سعادت برساند/ مسئولین ما هنوز معنای اقتصاد مقاومتی را درک نکرده اند

طرز تفکر بسیجی میتواند جامعه را به سعادت برساند/ مسئولین ما هنوز معنای اقتصاد مقاومتی را درک نکرده اند
امام جمعه شهر نوکنده گفت: بسیج با هوشیاری و ذکاوت خودش میتواند برنامه آینده این کشور را در دست بگیرد و به پیشرفت های فراوانی دست پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین محمد رضایی امام جمعه شهر نوکنده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وقتی حضرت امام ارتشی بسیج را ۲۰ میلیونی اعلام کرده بودند الان اون ارتش حدود ۴۰ میلیون شده است، علاقه مردم نسبت به بسیج هر روز بیشتر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

حجة الاسلام رضایی تاکید کرد: حضرت امام(ره) در صدد این بوده که در جامعه اسلامی مدیران و مسئولان ما باید بسیجی و انقلابی باشند، شما شاهد این هستید که برخی از شهر های ما با طرز تفکر بسیجی توانستد به موفقیت های کثیری دست پیدا کرده اند.

,

امام جمعه نوکنده خاطر نشان کرد: مدیران بسیجی را افراد بسیجی میتوانند انتخاب کنند،این وظیفه مهم یک بسیجی است، متاسفانه هنوز هم این امر محقق نشده است، برخی از مدیران مخالف با امر بسیج هستند.

,

رضایی با بیان این مطلب که بسیج میتواند آینده این کشور را در دست بگیرد تاکید کرد: بسیج با هوشیاری و ذکاوت خودش میتواند برنامه آینده این کشور را در دست بگیرد و به پیشرفت های فراوانی دست پیدا کند.

,

وی گفت: بسیج در امور سیاسی هم باید پیش قدم باشد، هدف از تشکل بسیج حفظ انقلاب است، طرز تفکر بسیجی میتواند جامعه را به سعادت برساند.

,

امام جمعه نوکند در خصوص اقتصاد مقاومتی هم سخن به میان آورد و گفت: تولید نفت و فروش آن به کشور های غربی مخالف اقتصاد مقاومتی است، مسئولین هنوز اقتصاد مقاومتی را درک نکرده اند.

,

رضایی در پایان گفت: ایجاد بصیرت در دلهای جامعه و توانستن از توان نیروهای انقلابی و دلسوز در جامعه می توانیم در جهت رشد و شکوفایی میهن اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب پاسداری میکنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه