اخبار داغ

رییس اداره مخابرات شهرستان گرمه خبر داد:

نسل چهارم اینترنت همراه به شهرستان گرمه رسید

نسل چهارم اینترنت همراه به شهرستان گرمه رسید
شبکه‌ی نسل چهارم تلفن همراه (LTE/4G) به‌عنوان سریع‌ترین شبکه‌ی اینترنت همراه کشور روز گذشته به‌صورت رسمی در مرکز شهرستان گرمه راه‌اندازی شد تا این شهر علاوه بر نسل سوم تلفن همراه، تحت پوشش فناوری LTE نیز قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، حیدری رییس اداره مخابرات شهرستان گرمه با بیان این مطلب افزود: روز گذشته با راه‌اندازی اینترنت4G توسط اپراتور همراه اول، مرکز این  شهرستان نیز در جمع شهرهای تحت پوشش فناوری LTE قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه,

وی ادامه داد: با راه‌اندازی شبکه‌ی نسل چهارم اینترنت توسط اپراتورهای مختلف در ایران، مشترکان تلفن همراه و کاربران خدمات باند پهن همراه کشور می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کرده و با استفاده از سیم‌کارت‌های Usim به‌عنوان سیم‌کارت‌های نسل جدید، خدمات 4G را جایگزین سایر روش‌های دسترسی به اینترنت کنند.

,

حیدری به مزایای بهره‌گیری از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه پرداخت و گفت: نسل چهارم تلفن همراه تمام قابلیت‌های مدرن‌ترین گوشی‌های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD بازی به‌صورت آنلاین و بدون تأخیر زمانی،  استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق‌العاده فراهم خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: از مهم‌ترین مزایای 4G می‌توان به پهنای باند بیشتر، امکان انتقال فایل‌های حجیم‌ و پرمحتواتر در مدت‌زمان کمتر، بهبود مدت‌زمان پاسخگویی شبکه و برقراری ارتباطات در لحظه (Real Time)، بهبود عملکرد شبکه و برقراری و حفظ ارتباط در حین حرکت سریع اشاره کرد.

,

رییس اداره مخابرات شهرستان گرمه لازمه بهره‌گیری از این شبکه برای مخاطبان را دارا بودن گوشی هوشمند مجهز به فناوری LTE و داشتن سیم‌کارت‌هایی تحت عنوان USIM دانست و افزود: تمامی  مشترکان می‌توانند برای دریافت این نوع از سیم‌کارت‌ها به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه