اخبار داغ

با هدف پیشگیری از آسیب های درمانی؛

طرح غربالگری بیماری های غیر واگیر مددجویان کمیته امداد کامیاران اجرا شد

طرح غربالگری بیماری های غیر واگیر مددجویان کمیته امداد کامیاران اجرا شد
مسئول کمیته امداد کامیاران گفت: از این طریق وضعیت سلامت مددجویان کمیته امداد رصد شده و با حمایت درمانی از آنها تلاش می شود که مشکلات ناشی از بیماری ها و عوارض آن کاهش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهوخبر؛ مسئول کمیته امداد کامیاران از رسیدگی به وضعیت سلامت افراد تحت پوشش این نهاد خیریه در راستای پیشگیری از آسیب های درمانی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

مرتضی پوریا صبح امروز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار داشت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان طرح غربالگری بیماری های غیرواگیر به عنوان یکی از مهم ترین عوامل پیشگیری از عوارض بیماری ها درحال انجام است.

,

وی افزود: از این طریق وضعیت سلامت مددجویان کمیته امداد رصد شده و با حمایت درمانی از آنها تلاش می شود که از آسیب های درمانی پیشگیری شود و مشکلات ناشی از بیماری ها و عوارض آن کاهش یابد.

,

مسئول کمیته امداد در تشریح اهداف این طرح ابراز داشت: با انجام این طرح، از بروز بیماری ها جلوگیری می شود و پیامدهای ناشی از آن کاهش می یابد؛ در طرح غربالگری بیماری های غیر واگیردار در صورت لزوم پیشگیری های دارویی و واکسیناسیون نیز در نظر گرفته شده است.

,

پوریا درباره کارهای صورت گرفته در پروسه طرح غربالگری بیماری های واگیردار عنوان داشت: دراین طرح تاکنون بالغ بر 1350 نفر از مددجویان  تحت حمایت و رده سنی 30 تا 69 سال در مناطق شهری مورد معاینه قرار گرفته اند.

,

وی تشریح کرد: این معاینات با هدف ارزیابی وضعیت عوامل خطر بیماری های غیر واگیر از جمله انجام معاینات پزشکی اولیه، تست قندخون، بررسی وضعیت فشارخون و بسیاری موارد دیگر انجام گرفته است.    

,

مسئول کمیته امداد در پایان این گفت وگو با اشاره به خروجی طرح غربالگری بیماری های غیر واگیر دار خاطرنشان کرد: شناسایی سریع عوامل خطر بیماری های غیر واگیر، تهیه بانک اطلاعاتی، معرفی جهت انجام آزمایش های تخصصی از جمله خروجی های این طرح می باشد.

,

انتهای پیام/الف

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه