اخبار داغ

نماینده مردم خلخال و کوثر؛

عمر کشاورزان جنوب استان اردبیل هدر می رود

عمر کشاورزان جنوب استان اردبیل هدر می رود
نماینده مردم خلخال و کوثر، گفت: استان اردبیل در مقایسه با سایر استان ها و جنوب این استان نسبت به سایر شهرستان ها بیشتر مورد بی مهری قرار گرفته است که باید با مطالبه گری این کمبودها را جبران کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر ، سفر آخر هفته ای حمید چیت‌چیان وزیر نیرو و وزیر معین در بررسی پرونده‌های اقتصاد مقاومتی به اردبیل را زمینه ای برای پیگیری و انعکاس و رفع مشکلات استان دانست و اظهار کرد: در جریان همین جلسات می‌توان با هم‌اندیشی بهترین تصمیم ها را گرفت و مشکلی از مشکلات استان را رفع کرد چرا که با تصمیم انفرادی کار پیش نخواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه اتمام کار سد گیوی در توسعه منطقه موثر خواهد بود، افزود: مهمترین دغدغه جنوب استان اردبیل سدگیوی است، باید چاره اندیشی شود؛ برای ساخت این سد 500 میلیارد تومان اعتبار لازم است که امسال به خاطر کمبود اعتبارات و مشکلات اقتصادی قرار است از اوراق مشارکت خزانه کار را پیش ببریم .

,

نماینده مردم خلخال و کوثر تصریح کرد: به مردم راهی نشان دهیم که اذیت نشوند، برای مثال 96 هزار هکتار زمین به عنوان اراضی حفاظت شده در اختیار محیط زیست است اجازه نمی دهند دام ها در آن ها چرا کنندکه نتیجه این امر این است که  روستاییان  به جای اینکه تولید کننده و سازنده باشند هر ماه چشم براه مبلغی اندک از بهزیستی و کمیته امداد باشند و در نهایت فقط عمر را خود سپری کنند.

,

وی تاکید کرد: نمی گوییم قانون را زیر پا بگذاریم باید این سخت گیری ها را تعدیل کنیم.

,

بشیری گفت: جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر معین در این استان باید تکرار شود.

,

 وی اظهار داشت: استان اردبیل در مقایسه با سایر استان ها و  جنوب این استان نسبت  به سایر شهرستان ها  مورد بی مهری قرار گرفته است  که باید مطالبه گری کنیم تا این بی مهری‌ها را جبران کنیم.

,

 این نماینده مردم گفت: بدون تردید با بهره برداری از پروژه پایاب سد خداآفرین در شمال استان اردبیل شاهد تحولی عظیم در بخش کشاورزی و صنایع وابسته آن در این استان خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه