اخبار داغ

شهردار نسیم شهر:

آلودگی هوای استان تهران نیازمند اقدامات جدی است

آلودگی هوای استان تهران نیازمند اقدامات جدی است
شهردار نسیم شهر گفت: مبارزه با آلودگی هوا، اجرای برنامه های تاثیرگذار و سراسری و همچنین مشارکت شهروندان را به صورت همگانی می طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، محمد اسماعیل جانعلی زاده شهردار نسیم شهر ضمن اشاره به شرایط هوای استان تهران که شهرستان بهارستان را نیز شامل می شود، گفت: اجرای برنامه های تاثیرگذار سراسری و همچنین مشارکت شهروندان باید به شکل گسترده تر و بهتر انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، محمد اسماعیل جانعلی زاده شهردار نسیم شهر ضمن اشاره به شرایط هوای استان تهران که شهرستان بهارستان را نیز شامل می شود، گفت:, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, اجرای برنامه های تاثیرگذار سراسری و همچنین مشارکت شهروندان باید به شکل گسترده تر و بهتر انجام شود.,

وی در رابطه با مشکلاتی که هوای آلوده برای کودکان و سالمندان به وجود آورده است، بیان داشت: هوای پاک، مهم ترین عنصر حیاتی زندگی و موهبت الهی است که در اختیار انسان قرار داده شده است، که متاسفانه به دلیل منفعت طلبی عده ای، افراد زیادیاز این موهبت الهی محروم شده اند.

,

محمد اسماعیل جانعلی زاده با بیان برنامه های شهرداری نسیم شهر ادامه داد: برنامه هایی در بحث کاشت درخت و افزایش سرانه فضای سبز در تلطیف و بهبود هوا، جمع آوری کمی و کیفی پسماندهای شهری و ساختمانی و مقابله با مراکز آلوده کننده از قبیل ضایعات سوزاندن و سیم سوزی در دست اجرا می باشد.

,

وی در ادامه در رابطه با نقش سیستم حمل و نقل همگانی در بحث کاهش آلودگی هوا اظهارد داشت: در زمینه توسعه فعالیت حمل و نقل همگانی، اتوبوس و تاکسی و بهره برداری بهینه از خط ریل باس برای رفت و آمد شهروندان به شهر تهران فعالیت های چشم گیری در شهرستان بهارستان صورت گرفته است.

,

شهردار نسیم شهر با توجه به اینکه خودرو های فرسوده و خراب نقش بسزایی در افزایش آلودگی هوا دارند تصریح کرد: گسترش فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو های سبک و سنگین و همچنین از دور خارج کردن خودرو های فرسوده در دستور کار شهرداری نسیم شهر قرار دارد.

,

وی در پایان ضمن اشاره به پیشرفت های دیگر شهرداری نسیم شهر و همچنین شهرستان بهارستان در زمینه مبارزه با آلودگی هوا افزود: فعالیت های در زمینه افزایش نظارت بر عملکرد ستاد و ارائه تسهیلات به شهروندان، اشخاص حقیقی و حقوقی و ارگان های دولتی در زمینه کاهش آلودگی زیست محیطی انجام شده است، که تاثیر بسزایی نیز در مبارزه با آلودگی هوا داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه