اخبار داغ

امام جمعه موقت ورامین؛

مسئولین به جای مصاحبه های بی خاصیت به وظایف خود عمل کنند

مسئولین به جای مصاحبه های بی خاصیت به وظایف خود عمل کنند
امام جمعه موقت ورامین گفت؛ حادثه ای در حسینیه یکی از مناطق ورامین رخ داد و جسارتهایی که به واسطه آن صورت گرفته است و به همین جهت از مسئولین می خواهیم به جای مصاحبه های بی خاصیت به وظایف خود عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه نماز جمعه این هفته ورامین گفت: پسران برای ازدواج کردن باید دقت کنند تا فردی را به عنوان همسر آینده انتخاب کنند که بتوانند در آینده به راحتی با یکدیگر زندگی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: زن و مرد یک عمر شریک زندگی یکدیگر هستند و با خرید کردن کالاهای مختلف متفاوت است و اگر دقت نشود می تواند پشیمانی بزرگی به بار آورد.

,

امام جمعه موقت ورامین گفت: بالاتر از پول و ثروت اخلاق و تقوا و ادب است که اگر در فرد نباشد می تواند آثار بدی به وجود آورد.

,

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: یکی از کارهایی که دشمنان به دنبال آن هستند این می باشد که می خواهند جامعه اسلامی ما را شبیه به جامعه کفار کنند به این شکل که افراد جامعه ما مانند آنها غذا بخورند، رفتار کنند و لباس بپوشند.

,

وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ورامین ضمن اشاره به حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران گفت: بر اثر این حادثه همگان در بهت و حیرت فرو رفتند و از سوی دیگر به خانواده های این شهدا تبریک و تسلیت می گوییم.

,

امام جمعه موقت ورامین اظهار کرد: تشییع شهدای مدافع حرم مهاجر را جز افتخارات و وظایف خود می دانیم و با استقبال بسیار گرم این اقدام را انجام خواهیم داد زیرا این افراد برای دفاع از حرم اهل بیت رفتند و شهید شدند.

,

حجت الاسلام محمودی افزود: از مسئولین حال حاضر کشور می پرسیم که آیا خطوط قرمز نظام در مذاکرات رعایت شده و اینکه گرانی و فقر به واسطه برجام از بین رفته است یا خیر.

,

وی ضمن بیان اینکه ملت ایران را دشمنی های آمریکا عادت کرده اند بیان کرد: برخی ها با الفاظ مختلف بازی می کنند و به دنبال تلطیف فضا هستند.

,

امام جمعه موقت ورامین گفت: تهاجمات فرهنگی و اخلاقی که در فضای مجازی در حال افزایش است متاسفانه توانسته است کانون خانواده را سست کند و طلاق هایی در همین راستا صورت گرفته است به همین جهت ساماندهی فضای مجازی بسیار مهم است.

,

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: حادثه ای در حسینیه یکی از مناطق ورامین رخ داد و جسارتهایی که به واسطه آن صورت گرفته است و به همین جهت از مسئولین می خواهیم به جای مصاحبه های بی خاصیت به وظایف خود عمل کنند.

,

وی در پایان گفت: دستگاه قضایی موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و اجازه ندهد که موضوع به حاشیه رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه