اخبار داغ

امام جمعه هشترود:

ایران اسلامی بر اساس موازین دینی عهدشکن نیست/ عکس های یادگاری مسئولان با هواپیمای خریداری شده جنبه تبلیغاتی دارد

ایران اسلامی بر اساس موازین دینی عهدشکن نیست/ عکس های یادگاری مسئولان با هواپیمای خریداری شده جنبه تبلیغاتی دارد
حجت الاسلام علی رحیمی گفت: ایران اسلامی بر اساس موازین دینی عهدشکن نیست اما اگر ادعای رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام درست باشد ملت ایران نیز بر اساس فرمایش رهبر انقلاب، برجام پاره شده آنها را به آتش خواهد کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به انتقال قدرت در آمریکا گفت: جای شکر دارد کسی می خواهد در آمریکا قدرت را به دست بگیرد که در داخل و خارج از این کشور منفور است و نمی تواند کاری انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود, پیک هشترود,

 

,

وی اظهار داشت: دولت قبلی آمریکا دارای قدرت هوشمندی بود چون ماهیت اصلی خود را پنهان کرد و تنها در چند روز انتهائی دولتشان آن را نمایان ساخت. طوریکه جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که در جریان مذاکرات هسته ای لبخند دوستی بر صورت داشت و رابطه خوبی هم با وزیر امور خارجه ایران داشت در نامه خداحافظی اش از دولت جدید خواسته تا فشارها را بر ایران حفظ کنند.

,

 

,

ایران اسلامی بر اساس موازین دینی عهدشکن نیست

, ایران اسلامی بر اساس موازین دینی عهدشکن نیست, ایران اسلامی بر اساس موازین دینی عهدشکن نیست,

 

,

امام جمعه هشترود افزود: مقام معظم رهبری در جریان مذاکرات بارها تاکید کردند که آمریکا بدعهد است و نباید به آنها اعتماد کرد اما آمریکائی ها مدعی هستند که بدون شلیک گلوله ای مانع از فعالیت هسته ای ایران شده اند.

,

 

,

رحیمی تاکید کرد: برجام توافقنامه ای بین المللی است و دوجانبه نیست. ایران اسلامی بر اساس موازین دینی عهدشکن نیست اما اگر ادعای رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام درست باشد ملت ایران نیز بر اساس فرمایش رهبر انقلاب، برجام پاره شده آنها را به آتش خواهد کشید.

,

 

,

عکس های یادگاری مسئولان با هواپیمای خریداری شده جنبه تبلیغاتی دارد

, عکس های یادگاری مسئولان با هواپیمای خریداری شده جنبه تبلیغاتی دارد, عکس های یادگاری مسئولان با هواپیمای خریداری شده جنبه تبلیغاتی دارد,

 

,

وی با اشاره به خرید هواپیما نیز تصریح کرد: مالکیت هواپیمای وارد شده به کشور برای ایران نیست و صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و جای تاسف است که مسئولان بیشماری هم با آن عکس یادگاری انداختند. این امر نشان دهنده خالی بودن دست دولت از نتایج برجام است.

,

 

,

آتش سوزی مجتمع پلاسکو قلب هر ایرانی را به درد آورد

, آتش سوزی مجتمع پلاسکو قلب هر ایرانی را به درد آورد, آتش سوزی مجتمع پلاسکو قلب هر ایرانی را به درد آورد,

 

,

خطیب جمعه هشترود با اشاره به حادثه آتش سوزی مجتمع پلاسکو تهران نیز ادامه داد: حادثه ناگواری بود که قلب هر ایرانی را به درد آورد اما هشدای برای مسئولان و مردم است که با عبرت گرفتن از چنین حوادثی نسبت به روزهای آتی و حوادث احتمالی آمدگی داشته باشند.

,

 

,

در ساخت بیمارستان هشترود خیانت صورت گرفته است

, در ساخت بیمارستان هشترود خیانت صورت گرفته است, در ساخت بیمارستان هشترود خیانت صورت گرفته است,

 

,

رحیمی اضافه کرد: چنین حادثه ای هم در بیمارستان امام حسین (ع) هشترود نیز می توانست اتفاق بیفتد چراکه در این بیمارستان خیانت صورت گرفته و مسئولان آن می توانند کامل در مورد آن توضیح بدهند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان در رعایت موارد فنی و ایمنی در ساخت و سازها جدی باشند.

,

 

,

 

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه