اخبار داغ

امام جمعه سردشت:

سعادت دنیوی بشر در گرو عدالت، سخاوت و مشورت است

سعادت دنیوی بشر در گرو عدالت، سخاوت و مشورت است
امام جمعه سردشت گفت: اگر در جامعه ای حاکمان عدالت را گسترده کنند و ثروتمندان هم سخی بوده و همچنین عالمان با مشورت نسبت به وظایفی که بر عهده دارند رفتار کنند زندگی دنیوی با سعادت و خوشبختی همراه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، "ماموستا سلام امینی"  موضوع خطبه های جمعه امروز را به عواملی که سبب سعادت بشری می شود اختصاص داد و گفت: خداوند در بین انسان ها قشرهایی را قرار داده تا هر کدام وظایفی را بر عهده گرفته و با عمل به آن بشر به سعادت برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بُلفَت,

به گفته امام جمعه سردشت، اگر در جامعه ای حاکمان به عدالت، ثروتمندان به سخاوت، و عالمان با مشورت رفتار کنند زندگی پرشور و خوشبختی انسان ها را در پی دارد.

,

وی بزرگترین دغدغه پیامبر (ص) در دوران حیات را انحراف علما، ظلم حاکمان و قضاوت به ناحق قضات، و همچنین خسیس و به دنبال هوای نفس بودن ثروتمندان برشمرد و گفت: انسان مومن بایستی با قدرت اراده در برابر هجمه ها استوار و با تفکر رفتار کند و بر نفس و شیطان فائق آید.

,

ماموستا امینی همچنین با درخواست از شهروندان اظهار کرد: کردار و منش پیشینیان منطقه را از جهت عمل به دستورات الهی و رعایت اصول دینی، سرلوحه امور دنیوی خود قرار دهیم و بر آن استوار باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه