اخبار داغ

امام جمعه سراب:

حضور مردم در تشییع ایت الله هاشمی نقشه دشمنان را ناکام گذاشت/ امریکا نباید در نشست های مربوط به سوریه حضور یابد

حضور مردم در تشییع ایت الله هاشمی نقشه دشمنان را ناکام گذاشت/ امریکا نباید در نشست های مربوط به سوریه حضور یابد
علی اکبر اکرمی در خطبه های نماز جمعه سراب با اشاره به جلسه چند جانبه کشورها در مورد سوریه گفت: آمریکا نباید به عنوان به وجود آورنده وهابیت داعش در این جلسه شرکت کند و درخواست ملت ایران این است که از حضور شیطان بزرگ در این جلسه که به عنوان حامی این تروریست‌هاست جلوگیری به عمل اید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, حجت الاسلام و المسلمین کرمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان سراب ضمن بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب و امام در طول انقلاب زحمات بسیاری برای این انقلاب کشیدند خاطرنشان کرد: مراسم تشییع هاشمی‌رفسنجانی نمایش وحدت بزرگی بود که دشمنان را ناامید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی با اشاره به اعدام جوانان انقلابی بحرین به جرم سردادن فریاد الله اکبر از بلندگوهای مسجد اظهار داشت: اینکه جوانان بحرین و یمن  شهید می‌شوند ریشه انقلاب شان را محکم می کنند .

,

اکرمی ادامه داد: مهر سکوت بر دهان حقوق بشر آمریکایی در حوادث منطقه, حوادث یمن و بحرین جای تعجب و سوال است.

,

اکرمی با اشاره به پیروزی های مقاومت در منطقه ابراز امیدواری کرد: انقلاب‌های مردمی و مقاومت در منطقه هرچه زودتر به نتیجه برسد و تا از قتل عام هزارن نفر از مسلمانان و مردم مظلوم جلوگیری شود.

,

امام جمعه سلام به همکاری و حضور مردم در برنامه های افتتاح و برنامه های دهه فجر که موجب تقویت نظام و بالا بردن وزن نظام می‌شود تاکید کرد.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب ضمن دعوت مسئولین به وحدت گفت بایستی سعی کنیم تا زمانی که در مسئولیت هستیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم .

,

اکرمی با ابراز تاسف از سانحه جانگداز شهادت اتش نشانان در ساختمان پلاسکو اظهار داشت :آتش‌نشانان نیروهای ارزشمندی بودند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

,

وی با اشاره به تذکر دولت و آتش نشانی که نسبت به امنیت آن ساختمان تذکر داده بودند ضمن ابراز تاسف گفت: باید بایستی این تذکرات جدی گرفته شود تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

,

امام جمعه سراب در پایان با اشاره به جلسه چند جانبه کشورها در مورد سوریه گفت: آمریکا نباید به عنوان به وجود آورنده وهابیت داعش در این جلسه شرکت کند و درخواست ملت ایران این است که از حضور شیطان بزرگ در این جلسه که به عنوان حامی این تروریست‌هاست جلوگیری به عمل اید.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه