اخبار داغ

امام جمعه آشخانه:

افزایش بی رویه قبض های گازخانگی داد مردم را درآورده است

افزایش بی رویه قبض های گازخانگی داد مردم را درآورده است
امام جمعه آشخانه گفت: افزایش بی رویه قیمت گاز خانگی داد مردم را درآورده و موجب نگرانی از افزایش قیمت دیگر کالاها ی مورد نیاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آشخانه، حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه شهر آشخانه با اشاره به مزیت های صبرگفت: انسان صابر با یقین و بصیرت  کامل در مقابل دشواریها و مشکلات  از استقامت زیادی برخوردار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پایگاه خبری آشخانه, پایگاه خبری آشخانه, پایگاه خبری آشخانه, ، حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه شهر آشخانه با اشاره به مزیت های صبرگفت: انسان صابر با یقین و بصیرت  کامل در مقابل دشواریها و مشکلات  از استقامت زیادی برخوردار خواهد بود.,

وی با اشاره به فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: این ایام فرصتی مناسب است تا دست آوردهای نظام اسلامی و اهداف امام راه حل و ارزشهای  به دست آمد ه را برای نسل های جوان بیان کنیم.

,

خطیب جمعه آشخانه در بخش دیگری با اشاره به افزایش  بی رویه  قبض های گاز خانگی گفت: این اقدام داد مردم را درآورده و موجب نگرانی از افزایش قیمت دیگر کالاهای مورد نیاز مردم را به دنبال دارد که مسئولان باید به طور جدی چاره اندیشی کنند.

,

 امام جمعه آشخانه به فاجعه ساختمان پلاسکوی تهران اشاره کردو افزود: این یک هشدار به مسئولان ودست اندر کاران پایتخت نشین است که اگر خدای ناکرده فاجعه ای بزرگتر از این رخ دهد چه  امکاناتی داریم و چگونه می توانیم به مردم کمک  و فاجعه را مهار کنیم.

,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه