اخبار داغ

استاندار قزوین:

ظرفیت‌های تاکستان در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری مغفول مانده است

ظرفیت‌های تاکستان در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری مغفول مانده است
استاندار قزوین عنوان کرد: استان ما و شهرستان تاکستان در حوزه صنعت و کشاورزی و گردشگری نمره و ظرفیت عظیمی دارد اما در شناخته شده نیست و ظرفیت‌ها آن به خوبی شناخته نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تاک پرس؛ فریدون همتی استاندار قزوین ظهر امروز(جمعه) در نشستی با حضور واعظی وزیر ارتباطات در شهرستان تاکستان اظهار کرد: با توجه به ویژگی خوب از نظر وحدت و همدلی و انسجام در مجموعه مدیریتی شهرستان تاکستان زمینه توسعه و پیشرفت فراهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تاک پرس,
وی در ادامه افزود: استان ما و شهرستان تاکستان در حوزه صنعت و کشاورزی و گردشگری نمره و ظرفیت عظیمی دارد اما در شناخته شده نیست و ظرفیت‌ها آن به خوبی شناخته نشده است.
,
این مسئول با بیان اینکه ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف باید به خوبی معرفی شود، گفت: شهرستان تاکستان هم ظرفیت صنعتی و کشاورزی بالایی دارد چه بسا در باغات انگور گاهی رتبه دوم یا سوم را در کشور به خود اختصاص داده است.
,
وی با بیان اینکه تاکستان در بحث کشمش رتبه اول را در کشور دارد، عنوان کرد: این شهرستان در حوزه کشمش رتبه خوبی در صادرات را دارد و سال گذشته در بازار روسیه که وزیر ارتباطات مسئولیت کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی با روسیه و آذربایجان و ترکیه را عهده دار است، رایزنی برای صادرات انجام شد.
,
استاندار قزوین بیان کرد: ظرفیت منطقه ای باشگل که به عنوان منطقه حفاظت شده یک منطقه زیست محیطی و جانوری را دارد و یک ظرفیت خوب برای استان است می‌توان برای جذب گردشگر استفاده کرد.
,
وی در پایان گفت: شهرستان تاکستان هم یک شاهراهی است که هم در مسیر شمال غرب و مرکزی به سمت قزوین قرار دارد که این ظرفیت بالقوه ای را برای شهرستان تاکستان ایجاد کرده که بتوانیم از این ظرفیت در کنار صنعت و کشاورزی و گردشگری استفاده کنیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه