اخبار داغ

آخرین گزارش‌ها از وضعیت مصدومان حادثه ساختمان پلاسکو/اورژانس تا آخرین لحظه عملیات با تمام توان در صحنه حضور دارد/ثبت روزانه ۱۲ هزار امدادرسانی در سطح تهران

آخرین گزارش‌ها از وضعیت مصدومان حادثه ساختمان پلاسکو/اورژانس تا آخرین لحظه عملیات با تمام توان در صحنه حضور دارد/ثبت روزانه ۱۲ هزار امدادرسانی در سطح تهران
رئیس اورژانس کشور گفت: نیروهای اورژانس تهران علی‌رغم فعالیت‌های روزانه خود که بالغ بر ۱۲ هزار امدادرسانی در سطح شهر تهران است با تمام توان در صحنه حادثه ریزش ساختمان پلاسکو حضور یافته و ضمن ارائه خدمات به شهروندان آماده امدادرسانی به مصدومان این حادثه نیز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  تهران نیوز، حسین کولیوند دقایقی پیش در حاشیه انجام عملیات امدادرسانی در راستای حادثه ریزش ساختمان پلاسکو شهر تهران اظهار  داشت: مجموعه اورژانس تهران از لحظات ابتدایی شعله‌ور شدن آتش در ساختمان پلاسکو در صحنه حضور یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی گفت: تاکنون ۵۱ مصدوم به‌صورت سرپایی مداوا شده و ۳۳ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

,

رئیس اورژانس کشور افزود: از میان ۳۳ مصدوم اعزام شده به مراکز درمان، ۳۰ نفر مرخص شدند، یک آتش‌نشان نیز به دلیل سطح سوختگی بالا و شکستگی صبح امروز به شهادت رسیدند و دو نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال مداوا هستند.

,

وی با اشاره به شرایط پیچیده حادثه ریزش ساختمان پلاسکو عنوان کرد: امدادرسانی در شرایط فعلی بسیار سخت است و نیروهای اورژانس نیز با تمام توان در صحنه حضور دارند.

,

 

,

آمادگی فوریت‌های پزشکی برای خدمت‌رسانی به حادثه ریزش ساختمان پلاسکو

,

کولیوند بیان داشت: به‌دلیل وجود دود و … قطعاً مصدمان با کاهش سطح هوشیاری روبرو خواهند بود و به همین دلیل نیروهای اورژانس و فوریت‌های پزشکی با آمادگی کامل در صحنه حضور یافته و آماده امدادرسانی به مصدومان این حادثه هستند.

,

وی با اشاره به شعله‌های آتش که زیر آوار محبوس شده است، خاطرنشان کرد: به محض این‌که آوار برداشته می‌شود اکسیژن به آتش رسیده و آتش شعله‌ور می‌شود.

,

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: نیروهای اورژانس تهران علی‌رغم فعالیت‌های روزانه خود که بالغ بر ۱۲ هزار امدادرسانی در سطح شهر تهران است با تمام توان در صحنه حادثه ریزش ساختمان پلاسکو حضور یافته و ضمن ارائه خدمات به شهروندان آماده امدادرسانی به مصدومان این حادثه نیز هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه