اخبار داغ

راه افتادن کمپین «انتشار عکس‌ جنازه‌های پلاسکو‌ ممنوع»

راه افتادن کمپین «انتشار عکس‌ جنازه‌های پلاسکو‌ ممنوع»
پس از شیطنت رسانه‌های معاند و درخواست ارسال عکس و فیلم از حادثه پلاسکو، فعالان شبکه‌های اجتماعی با ابراز انزجار از این عمل غیرانسانی کمپین «انتشار‌ عکس جنازه‌های پلاسکو ممنوع» را انداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  تهران نیوز ، پس از شیطنت رسانه‌های معاند و درخواست ارسال عکس و فیلم از جست‌و‌جوی پیکر شهدای حادثه پلاسکو، فعالان شبکه‌های  اجتماعی با ابراز انزجار از این عمل غیرانسانی کمپین «انتشار‌ عکس‌ جنازه‌های پلاسکو ممنوع » را انداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

دایرکنندگان این کمپین نوشتند: با توجه به دلخراش بودن تصاویر به جا مانده از بازماندگان حادثه آتش‌سوزی پلاسکو و رعایت حال خانواده‌های محترم شهدا و سانحه دیدگان عزیز و حفظ امنیت روانی جامعه هیچ تصویری از این عزیزان منتشر نخواهد شد.

,

 

,

درخواست از اصحاب رسانه و فعالان شبکه‌های اجتماعی

, درخواست از اصحاب رسانه و فعالان شبکه‌های اجتماعی,

همچنین تاکید شد: از کلیه اصحاب رسانه به ویژه مدیران کانال‌ها و گروه‌های شبکه اجتماعی دعوت می‌کنیم به کمپین « #انتشار_عکس_جنازه_های_پلاسکو_ممنوع » بپیوندند.

,

فعالان شبکه‌های اجتماعی بیان داشتند: کمک کنید لااقل بعد از فاجعه‌ی روانی «سلفی گرفتن و اختلال فعالیت امدادرسانان» در محل حادثه، این بار عکس جنازه‌های سوخته را منتشر نشود تا داغ مصیبت دیدگان صدچندان نگردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه