اخبار داغ

اعزام اولین کاروان خادمین مازندرانی راهیان نور به مناطق جنوب کشور

اعزام اولین کاروان خادمین مازندرانی راهیان نور به مناطق جنوب کشور
در آستانه ایام سفر زائرین مازندرانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اولین گروه خادمین مازندرانی راهیان نور در قالب یک کاروان اعزام شدند.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛کاروان خادمین مازندرانی راهیان نور متشکل از خدام برادر و خواهر به منظور ارائه خدمات به زائرین راهیان نور جنوب کشور به خوزستان اعزام شدند.
, به گزارش , شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از کوله بار؛,
 
,
سید مهدی فرجی مسئول این اعزام اظهار داشت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام اوج راهیان نور جنوب ماموریت داریم تا خادمینی که از ماهها قبل برای خدمت به زوار شهدا روز شماری می کردند را برای خدمتگزاری زائرین همراهی کنیم.
,
وی یادآور شد: در برنامه امسال همچون ادوار گذشته کاروان خادمین چند روز زودتر از آغاز سفرهای دوره ای راهیان نور، به مناطق مورد نظر اعزام خواهند شد تا با آمادگی لازم برنامه های استقبال و پذیرایی از زوار سرزمین نور را انجام دهند.
,
فرجی اظهار داشت: گر چه سفر های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی طی سال تحصیلی جاری در حال اجرا بود اما  در آستانه سال جدید سفرهای راهیان نور در قالب اردوی دانش آموزی، دانشجویی و بسیج مساجد و محلات از بهمن ماه تا نیمه دوم فروردین سال آتی به اوج خود می رسد که برای خدمات رسانی شایسته بایست اقدامات شایسته و در شان زوار سرزمین های نور را به جا آوریم.
,
وی بیان کرد: در اولین اعزام کاروان خادمین راهیان نور از مازندران بالغ بر 45 برادر و خواهر خادم الشهدا هم استانی که غالبا برای اولین مرتبه ثبت نام کردند مشاهده  می شوند که در اردوگاه های مازندران در جنوب کشور مستقر و به مدت 15 روز خدمت رسانی می کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه