اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت آذربایجان شرقی:

۵۲ درصد تسهیلات رونق تولید در آذربایجان شرقی جذب شد

۵۲ درصد تسهیلات رونق تولید در آذربایجان شرقی جذب شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای آغاز طرح رونق تولید تاکنون ۵۲ درصد، معادل سه هزار و ۷۱۸ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال تسهیلات مربوط به طرح رونق تولید در این استان جذب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، حسین نجاتیبا اعلام این خبر ، افزود : تاکنون ۵۲۵ واحد تولیدی موفق به دریافت تسهیلات طرح رونق تولید و ۴۷۱ واحد نیز از تسهیلات مستقیم بانک ها بهره مند شده اند . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,


وی میزان اشتغالزائی تثبیت شده از محل این تسهیلات را ۱۲ هزار و ۵۳۷ نفر اعلام کرد.

نجاتی ، تعداد واحدهای معرفی شده به بانک ها برای دریافت تسهیلات رونق تولید را یکهزار و ۳۵۹ واحد اعلام کرد که از این جهت آذربایجان شرقی رتبه ششم کشوری در پرداخت ها را دارد.

نجاتی اضافه کرد: ۳۷ درصد کل ثبت نامی ها برای دریافت تسهیلات فوق حائز شرایط بوده و به بانک ها معرفی شده اند که از این رقم ۱۷ درصد در داخل شهرک ها و ۸۳ درصد در خارج شهرک ها مستقر هستند.

به گفته وی، ۴۰ درصد ثبت نامی ها در بخش صنعت و ۶۰ درصد در بخش کشاورزی است.

نجاتی تصریح کرد : تنها ۱۲درصد طرح های معرفی شده از بانک ها حائز شرایط شناخته نشده و عودت داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین با ارائه گزارش از روند اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان چاراویماق گفت: از ۹۷ واحد تولیدی ثبت نام کننده در سامانه بهین یاب تسهیلات ۳۱ واحد به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال پرداخت شده است .
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه