اخبار داغ

فرماندار انزلی:

تعامل بین مردم و دولت باعث رفع عقب ماندگی ها می شود

تعامل بین مردم و دولت باعث رفع عقب ماندگی ها می شود
عبدالصمد صفرنژاد گفت: دولت همواره حامی پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش در کشور بوده و در نظام مقدس جمهوری اسلامی تعامل بین مردم و دولت همواره موجب پیشرفت و رفع عقب‌ماندگی‌ها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی فرماندار شهرستان بندرانزلی در همایش خیرین مدرسه ساز و در خانه معلم این شهرستان با تاکید بر  این نکته که دولت سال‌های مالی بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و این مسئله در تخصیص بودجه برای ساخت و تکمیل مدارس بی‌تاثیر نیست اظهار کرد: خیرین همواره یاری رسان آموزش و پرورش بوده اند در چند سال اخیر با کمک آنها طرح های بزرگی در انزلی اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری افق انزلی,

عبدالصمد صفرنژاد با اشاره به فعالیت های انجام شده با کمک خیرین مدرسه ساز در انزلی گفت:  دبستان شش کلاسه حاج رحیم موثق ، نماز خانه دبیرستان حضرت معصومه، نماز خانه دبیرستان شهیدان کریم بخش، دوکلاس درس در دبیرستان علامه دهخدا ، تعمیر و تجهیز دبستان شهید نامجو، شهید دستغیب، بهارآزادی نمونه ای از این طرح های ماندگاری است که خیرین بزرگوار در انزلی اناجام دادند.

,

فرماندار شهرستان بندرانزلی در ادامه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و پرورش همواره پشتیبان و حامی پیشرفت و توسعه بوده است، تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تعامل بین مردم و دولت همواره موجب پیشرفت و رفع عقب‌ماندگی‌ها شده است.

,

نماینده عالی دولت در انزلی با تاکید بر اینکه کسب علم و دانش در راستای توسعه و پیشرفت کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: خیرین مدرسه ساز زیر ساخت های لازم برای کسب علم و دانش را آماده و برای اعتلای جامعه تلاش می‌کنند.

,

صفرنژاد ضمن ارج نهادن بر مشارکت و احساس مسئولیت خیرین مدرسه ساز در قبال آینده فرزندان این مرز بوم، بار دیگر بر لزوم بازتاب اتفاقات روحیه بخش و امیدوار کننده شهرستان از جمله تلاش همین عزیزان تاکید کرد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه